چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 46344
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام شهردار قم در حوزه سرمایه‌گذاری:

شهرداري از ايده‌هاي جديد سرمايه‌گذاري استقبال مي‌كند

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم در حوزه سرمايه گذاري گفت: در شرايط فعلي ايده‌هاي جديد حرف اول را مي‌زند و اين بخش مهم‌تر از سرمايه‌ است البته نمي‌توان از نقش سرمايه نيز غافل بود و شهرداري از ايده‌هاي جديد سرمايه‌گذاري استقبال مي‌كند.
شهرداري از ايده‌هاي جديد سرمايه‌گذاري استقبال مي‌كند
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا معرفت با اشاره به حیطه فعالیت‌های حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم، اظهار کرد: حوزه سرمایه گذاری شهرداری، مدیریت مشارکت‌های بخش خصوصی را شامل می‌شود و هر نوع قراردادی که برای شهرداری تأمین منافع و سود را به دنبال داشته باشد به حوزه سرمایه‌گذاری مرتبط است.

قائم مقام شهردار قم در حوزه سرمایه گذاری با بیان اینکه بیشتر در حوزه مشارکت در ساخت یا سرمایه‌گذاری در حوزه خدمات عمومی فعالیت می‌کنیم افزود: مخاطب اصلی ما شهروندان هستند و در حوزه مشارکت در ساختمان‌های تجاری، مسکونی، اقامتی و... با مردم فعال هستیم.

معرفت با اشاره به شرایط رکود در کشور، گفت: در شرایط فعلی ایده‌های جدید و نو حرف اول را می‌زند و این بخش مهم‌تر از سرمایه‌ است البته نمی‌توان از نقش سرمایه نیز غافل بود و شهرداری از ایده‌های جدید سرمایه‌گذاری استقبال می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه شهر قم در حوزه سرمایه‌گذاری، بیان کرد: بسیاری از کارشناسان اقتصادی نسبت به استعدادهای سرمایه گذاری قم خصوصاً در حوزه گردشگری تاکید کرده‌اند.

قائم مقام شهردار قم در حوزه سرمایه گذاری با تاکید بر اینکه به دنبال زمینه‌سازی و افزایش مدت زمان اقامت در شهر قم هستیم، گفت: یکی از این برنامه‌ه / ۱۳۶ا ایجاد مراکز تفریحی و گردشگری است و به همین دلیل پروژه‌های زیادی را در این بخش تعریف کرده‌ایم.

معرفت تصریح کرد: به دلیل اینکه شهرداری و دولت امکان سرمایه‌گذاری و صرف هزینه‌ها در این بخش را ندارند، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و مشارکت‌های مردمی در دستور کار شهرداری است.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcayeny.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما