شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 35634
با حضور مسئولان ورزشی

سالن تنیس روی میز خاتم الانبیا(ص) در قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: سالن تنیس روی میز خاتم الانبیا(ص) در قم افتتاح شد تا تعداد اماکن ورزشی تخصصی رشته تنیس روی میز در قم افزایش یابد.
سالن تنیس روی میز خاتم الانبیا(ص) در قم افتتاح شد
به گزارش قم نگار، محمد عموییان اظهار داشت: سالن تنیس روی میز خاتم الانبیا واقع در مجتمع آموزشی خاتم الانبیا در قم راه اندازی شد تا سرانه فضاهای ورزشی تخصصی رشته تنیس روی میز در قم افزایش پیدا کند.

وی افزود: مراسم افتتاح این سالن ورزشی روز جمعه ۴ دی ماه با حضور حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و روح الله رمضانی معاون توسعه ورزش این اداره کل برگزار شد تا تنیس روی میز صاحب سالن دیگری شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: در حاشیه این مراسم و به مناسبت مسابقاتی با حضور ۳۸ پینگ پنگ باز از شهرهای تهران، کرج، اسلامشهر، کاشان و قم در همین سالن تخصصی برگزار شد که در پایان نماینده استان البرز به مقام قهرمانی رسید.

عموییان بیان داشت: حمید شمس از کرج در این مسابقات صاحب عنوان نخست شد و علیرضا امرا از اسلامشهر عنوان دوم را کسب کرد و سید محمدامین منتظری از قم و حسین امیری دیگر شرکت کننده قمی عنوان مشترک سوم را از آن خود کردند.

وی عنوان کرد: توسعه فضاهای ورزشی تنیس روی میز نقش عمده‌ای در توسعه این رشته در قم دارد و خوشبختانه طی یک سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی در زمینه بهبود وضعیت تنیس روی میز قم رخ داده است.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر سالن خاتم الانبیا، سالن‌های خانه تنیس روی میز استان قم در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر و سالن شهید محمدی در ورزشگاه تختی در خدمت تنیس روی میز قم قرار دارند و باشگاه‌های خصوصی نیز در حال ایفای نقش مهمی در این راستا هستند.

عموییان گفت: یکی از آثار توسعه فضاهای تخصصی، افزایش بخت میزبانی از مسابقات لیگ و اردوهای ملی است چنان که مسابقات لیگ بر‌تر تنیس روی میز دختران نوجوان و نونهال کشور چندی پیش در قم برگزار شد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcayine.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما