يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 40584
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت ووشو استان قم خبر داد

موفقیت ووشوکاران قم در کسب 4 مدال سبک فانگ‌ من‌چوان قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت ووشو استان قم از درخشش و موفقیت ووشوکاران قم در کسب چهار مدال رنگارنگ سبک فانگ‌ من‌چوان قهرمانی کشور خبر داد.
موفقیت ووشوکاران قم در کسب 4 مدال سبک فانگ‌ من‌چوان قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، مهدی اردستانی اظهار کرد: ووشوکاران قم در چند سال اخیر همواره حضور موفق و پرقدرتی در مسابقات سبک فانگ‌ من‌چوان ووشو قهرمانی کشور داشته‌اند و علاوه بر کسب مدال بارها به سهمیه تیم ملی در این سبک نیز دست یافته‌اند.

وی ادامه داد: با درخشش ووشوکاران قم در مسابقات سال قبل ووشو سبک فانگ‌ من‌چوان قهرمانی کشور شاهد کسب چند سهمیه در اوزان و رده‌های سنی مختلف برای همراهی تیم ملی کشورمان در مسابقات برون‌مرزی به میزبانی ارمنستان بودیم و اردیبهشت ماه امسال نمایندگان قم در ایروان ارمنستان چند مدال ارزشمند کسب کردند.

رئیس هیأت ووشو استان قم با اشاره به درخشش دیگری از ووشوکاران قم در رقابت‌های سال 1395 سبک فانگ‌ من‌چوان قهرمانی کشور، بیان کرد: مسابقات آزاد قهرمانی کشور در سبک فانگ من‌چوان به میزبانی هیأت ووشو استان زنجان به انجام رسید و نمایندگان قم به چهار مدال ارزشمند این رقابت‌ها دست یافتند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات ووشو قهرمانی سبک فانگ‌ من‌چوان ایران در بخش آقایان و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای کسب مقام‌های اول تا سوم و نشان‌‌های طلا، نقره و برنز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

اردستانی با بیان اینکه جدال مدعیان کسب مدال در هر دو بخش ساندا و تالو به انجام رسید، عنوان کرد: در این دوره از رقابت‌ها سانداکاران رده سنی بزرگسالان در 11 وزن به میدان رفتند و ووشوکاران شرکت کننده در رده سنی جوانان در هشت وزن با یکدیگر مسابقه دادند.

این مسؤول یادآور شد: رقابت‌های رده سنی نوجوانان ووشو قهرمانی کشور در سبک سبک فانگ‌ من‌چوان در 12 وزن به انجام رسید، ضمن اینکه تالو کاران حاضر در مسابقات رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان مجموعا در 10 فرم و نونهالان در پنج فرم رقابت کردند.

رئیس هیأت ووشو استان قم با بیان اینکه رقابت‌ها به مدت دو روز در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان به انجام رسید، عنوان کرد: ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر این رشته نمایندگان قم در این دوره از مسابقات سبک فانگ‌ من‌چوان قهرمانی کشور بودند و خوشبختانه در چهار وزن مجوز حضور در دیدار نهایی اوزان مختلف را کسب کردند.

وی با بیان اینکه یک نشان ارزشمند طلا و سه مدال نقره نتیجه تلاش و پشتکار ووشوکاران قم از این رقابت‌ها بود، عنوان کرد: خوشبختانه باز هم افتخاری دیگر توسط ورزشکاران متعصب ووشو برای ورزش قم رقم خورد و نمایندگان قم سهمیه تیم ملی را نیز به دست آوردند.

اردستانی با اشاره به مدال‌آوران ووشو قم در این رقابت‌ها، ابراز کرد: یک مدال طلا و سه نشان نقره توسط آینده‌سازان ووشوی قم نظیر مهدی هفته‌خانگی، متین هفته‌خانگی، احسان نصرتی و علیرضا علوی از مسابقات ووشو سبک فانگ‌ من‌چوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به دست آمد در حالی که این رقابت‌ها با حضور بیش از 300 ووشوکار از 17 استان کشور به انجام رسید و هر چهار نماینده قم به اردوی تیم ملی نیز دعوت شدند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaymny.49nwa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما