چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 21954
عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) در قم:

دولت با اجرای هدفمندی رایانه‌ها فقر موجود در جامعه را کاهش دهد

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای مرکزی کمیته امداد گفت: در گام اول هدفمندی یارانه‌ها فقر مطلق به فقر نسبی تبدیل شد اما متاسفانه قشر محروم و ضعیف جامعه نتوانست همپای عوامل فقر زا مشکلات خود را حل کنند و دولت باید فقر موجود در جامعه را کاهش دهد.
دولت با اجرای هدفمندی رایانه‌ها فقر موجود در جامعه را کاهش دهد
به گزارش قم نیوز، حمید رضا ترقی در دیدار مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) با آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: با هدفمند شدن یارانه‌ها و پرداخت نقدی به اقشار ضعیف در جامعه فقر تا حد زیادی کاهش پیدا کرد.

دبیر و عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: در گام اول هدفمندی یارانه‌ها فقر مطلق به فقر نسبی تبدیل شد اما متاسفانه قشر محروم و ضعیف جامعه نتوانست همپای عوامل فقر زا مشکلات خود را حل کنند.

وی با بیان اینکه علیرغم راهکارهای مجلس و دولت هنوز مشکلات این قشر مرتفع نشده است، تصریح کرد: امیدواریم که با این روند دوباره فقر نسبی موجود به فقر مطلق تبدیل شود.

ترقی خاطرنشان کرد: امیدواریم که با برنامه ریزی‌ها و سیاست‌های ابلاغ شده رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی امیدواریم بتوانیم در راه مقاوم سازی و رسیدگی به قشر محروم با مشارکت‌های مردمی گام‌های مناسبی برداریم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcayonu.49n6m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما