سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : 38244
منبع : خبرگزاری فارس
تولیت آستان قدس رضوی:

شبکه زیارت راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان قدس رضوی با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های آستان قدس رضوی گفت: در نظر داریم شبکه زیارت را با همکاری صداوسیما راه‌اندازی کنیم.
شبکه زیارت راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله صافی گلپایگانی عصر دیروز در دیدار تولیت آستان قدس رضوی در سخنانی اظهار کرد: تکلیف شما از همه نظر مهم و دارای اهمیت است.

وی با اشاره به خدماتی که آیت‌الله واعظ طبسی ارائه کرد، افزود: ایشان زحمات فراوانی در آستان قدس رضوی کشید و منشأ خیرات و برکات بسیاری بود.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه باید فرصت‌ خدمت به زائران حرم مطهر رضوی را قدر بدانید، خاطرنشان کرد:‌ این افتخارات را با افتخارات دیگر نمی‌توان قیاس کرد و توقع داریم که شهر مقدس مشهد از همه جنبه‌ها مرکز دین باشد.

وی با اشاره به اینکه خود مفتخر به خادمی بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) است، اظهار کرد: خودم خادم کشیک هشتم و فرزندم نیز خادم کشیک پنجم بارگاه امام رضا(ع) هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های آستان قدس رضوی اظهار کرد: در نظر داریم رسانه ملی و بین‌المللی شبکه زیارت را با همکاری صداوسیما راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcayune.49nay15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما