چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : 11054
معاون شهرداری قم:

قم آماده استقبال از عزاداران و زائران

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم از انجام اقدامات لازم برای میزبانی از زائران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت در روزهای پایانی ماه صفر و سالروز رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) خبر داد.
قم آماده استقبال از عزاداران و زائران
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم که با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف ویژه خدمت‌رسانی به زائران در تعطیلات پایان ماه صفر برگزار شد از تشکیل ستادهای هشت‌گانه در مناطق مختلف شهرداری در این ایام خبر داد و خاطرنشان کرد: بازدیدهای میدانی طی روزهای اخیر از اطراف حرم مطهر انجام شده و مشکلات موجود حل شده است.

وی با اشاره به آماده سازی مسیر حرکت‌ دسته‌های عزاداری تصریح کرد: مسیر حرکت‌ دسته‌های عزاداری در میدان بزرگ امام خمینی فراهم شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه بوستان‌های شهری نیز برای سرویس دهی به زائران آماده سازی شده است گفت: در هسته مرکزی شهر نیز نیروهای خدماتی پیش‌بینی شده‌اند تا نسبت به جمع آوری زباله و پاک‌سازی شهر اهتمام جدی داشته باشند.

وی شستشوی معابر و آماده سازی سرویس‌های بهداشتی را مورد توجه قرار دارد و گفت: ماشین‌آلات شهرداری نیز در این ایام آماده هستند که در صورت نیاز نسبت به خدمت رسانی اهتمام داشته باشند.

اصفهانیان مقدم به فعالیت و کشیک ویژه آتش نشانی در ایام پایانی ماه صفر اشاره کرد و یادآور شد: خودروهای آتش نشانی در این ایام در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه مستقر خواهند شد.

وی در مورد وضعیت آماده‌سازی پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران نیز تصریح کرد: آماده‌سازی پارکینگ در مسجد مقدس جمکران نیز در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcaywn6.49n6m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما