دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 39054
منبع : روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم

انعقاد تفاهم نامه دانشگاه صنعتي قم با شركت شهر كهاي صنعتي استان

قم نيوز : قم نیوز: از اين پس شركت شهركهاي صنعتي قم مي كوشد تا با همكاري دانشگاه صنعتي استان در جهت بهره مندي توان ملي در حل مشكلات و خلاء علمي و تحقيقاتي بخش صنعت، گام هاي بلند تر و موثري بردارد.
انعقاد تفاهم نامه دانشگاه صنعتي قم با شركت شهر كهاي صنعتي استان
به گزارش قم نیوز، مهندس امير طيبي نژاد با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ايي توسط شركت شهركهاي صنعتي استان با دانشگاه صنعتي قم اظهارداشت: يكي از راههاي برون رفت واحدهاي توليدي و صنعتي از فعاليت سنتي و غير علمي كه سبب هدررفت سرمايه و كاهش بهره وري است آشنايي با علم روز و بهره گيري از دانش و فن آوري و تحقيقات صنعتي است.

وي ارتباط فعال و غير تشريفاتي صنعت با مراكز دانشگاهي و بكارگيري نيروهاي جوان، خلاق و دانش محور را عاملي مهم در ارتقاء سطح بهره وري و توليد كالايي بازار محور برشمرد و خاطرنشان ساخت: در همين راستا اين شركت با ايجاد مركز علمي كاربردي و تربيت نيروهاي متخصص و كاردان در بخش فني كمك هاي شايان توجهي به تامين نيروهاي واحدهاي صنعتي نمود ولي با توجه به محدود بودن امكانات نياز است تا از ظرفيت هاي موجود استان نيز استفاده شود.

مديرعامل شركت شهر كهاي صنعتي قم يادآور شد: در اين تفاهم نامه همكاري هاي پژوهشي، آموزشي، خدمات آزمايشگاهي، حضور اعضاء هيئت علمي دانشگاه در بخش صنعت و رفع نيازهاي تحقيقاتي و مطالعاتي، عارضه يابي واحدهاي صنعتي و توسعه استفاده از فن آوري هاي نو و دانش بنيان بخوبي ديده شده است.

وي با بيان اينكه براساس اين تفاهم نامه كليه نيازهاي اعلامي علمي واحدهاي صنعتي در دستور كار پايان نامه هاي دانشجويي قرار خواهد گرفت افزود: بدنبال ان هستيم تا در راستاي اين تفاهم نامه مركز فناوري و ارتباط صنعت با دانشگاه در شهرك هاي صنعتي استان راه اندازي شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaywne.49nom15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما