سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 27084
فرمانده انتظامی قم:

بیش از ۱۰۰ برنامه ترافیکی و انتظامی قم در هفته ناجا اجرا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم از اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی و انتظامی همزمان با هفته ناجا خبر داد.
بیش از ۱۰۰ برنامه ترافیکی و انتظامی قم در هفته ناجا اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبایی با اشاره به آغاز هفته ناجا در ۱۴ مهر ماه، اظهار کرد: هفته ناجای امسال، از عید قربان تا عید غدیر بوده و در این هفته بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی، انتظامی، عملیاتی و خدماتی پیش‌بینی شده است که اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه برخی برنامه‌ها درون سازمانی و مختص کارکنان و خانواده‌هایشان و برخی برون سازمانی است افزود: برنامه‌های روز اول هفته ناجا با برگزاری صبحگاه مشترک و حضور امام جمعه قم، استاندار و اعضای شورای تامین استان آغاز می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در طول هفته ناجا برای کارکنان این فرماندهی و خانواده‌هایشان برنامه‌های ویژه و متنوعی تدارک دیده شده است، گفت: در این هفته بازنمایی از توان و اقتدار نیروی انتظامی در دستور کار است تا مردم با توان و عملکرد این نیرو آشنا شده و با افزایش اعتماد و مشارکت اجتماعی مجرمان نیز مرعوب شوند.

وی دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی را شامل غبار روبی و عطر افشانی مزار شهداء، شرکت گسترده کارکنان در نماز جمعه و دیدار با مراجع معظم تقلید و علمابرشمرد.

مجتبایی با بیان اینکه چندین پروژه در هفته ناجا افتتاح می‌شود، گفت: در این هفته کلنگ تاسیس ساختمان ستاد ترخیص زده می‌شود و مقرر شده تا زمین از طرف نیروی انتظامی تامین شده و شهرداری مسئولیت ساخت آن را برعهده بگیرد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcaywnu.49n0a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما