پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : 49044
منبع : خبرگزاری فارس
از سه‌شنبه شانزدهم خرداد ماه انجام می‌شود

برگزاری جام رمضان فوتسال رسانه‌های قم با شعار ”ورزش، معنویت و سلامتی”

قم نيوز : قم نيوز: رقابت‌های فوتسال جام رمضان رسانه‌‌هاي استان قم همانند دوره‌های قبل با حضور تیم‌های مدعی قهرمانی با برنامه‌ريزي و ميزباني صدا و سیمای مرکز قم برگزار می‌شود.
برگزاری جام رمضان فوتسال رسانه‌های قم با شعار ”ورزش، معنویت و سلامتی
برگزاری جام رمضان فوتسال رسانه‌های قم با شعار ”ورزش، معنویت و سلامتی
به گزارش قم نيوز، یکی از مسابقات جام رمضان فوتسال در استان قم که هر ساله با نظم و برنامه‌ریزی مشخص برگزار می‌شود و جذابیت‌های خاص خود را دارد، جام رمضان فوتسال رسانه‌های قم است که به میزبانی صدا و سیمای قم به انجام می‌رسد.

این جام با توجه به حضور اقشار مختلف فعال در رسانه یکی از جام‌های پرهیجان و جذابی است امسال برای حضور در آن هشت تیم ثبت‌نام کرده‌اند و قرعه‌کشی نیز با حضور مسوولان تیم‌های شرکت کننده در صدا و سیما برگزار شد تا تیم‌ها حریفان خود را در مرحله مقدماتی بشناسند.

در این دوره از مسابقات هشت تیم معاونت فنی صدا و سیما، تاسیسات، واحد مرکزی خبر، معاونت مالی و برنامه‌ریزی صدا و سیما، منتخب خبرگزاری‌های قم، دانشکده صدا و سیما، معاونت سیما و حراست صدا و سیمای مرکز قم حضور دارند و دیدارهای مقدماتی را در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌کنند.

در گروه نخست مرحله مقدماتی رقابت‌های جام رمضان فوتسال رسانه‌ها در قم، تیم‌های منتخب خبرگزاری‌ها، دانشکده صدا و سیما، معاونت سیما و حراست حضور دارند و در گروه دوم نیز تیم‌های معاونت فنی صدا و سیما، تاسیسات، واحد مرکزی خبر، معاونت مالی و برنامه‌ریزی صدا و سیما به رقابت می‌پردازند.

بازی‌های سال 1396 جام رمضان فوتسال رسانه‌ها در صدا و سیمای مرکز، از سه‌شنبه شانزدهم خرداد ماه هر شب بعد از ساعت افطار در زمین چمن مصنوعی صدا و سیما به انجام می‌رسد و در شب نخست این بازی‌ها از ساعت 22 تیم‌های منتخب خبرگزاری‌های قم و حراست رقابت می‌کنند و از ساعت 22:45 دقیقه تیم‌های دانشکده صدا و سیما و معاونت سیمای قم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

چهارشنبه 17 خرداد ماه نخستین دیدار بین تیم‌های معاونت فنی و معاونت مالی و برنامه‌ریزی برگزار می‌شود و سپس تیم‌های تاسیسات و خبر با یکدیگر دیدار می‌کنند و شنبه 20 خرداد سیما با حراست و منتخب خبرگزاری‌های قم با دانشکده صدا و سیما مسابقه می‌دهند.

دیدارهای مرحله مقدماتی این بازی‌ها تا دوشنبه 29 خرداد ماه به پایان می‌رسد و با مشخص شدن تیم‌های صعود کننده به نیمه نهایی، چهارشنبه شب 31 خرداد دو بازی برای تعیین فینالیست‌ها برگزار می‌شود و فینال و رده‌بندی نیز بعد از ساعت افطار در روز سوم تیر ماه به انجام خواهد رسید تا تیم‌های برتر این دوره مشخص شوند.

عباس غلامی، بهروز نیازمند و صفرزاده مسوولان برگزاری این رقابت‌ها هستند، ضمن اینکه کار قضاوت رقابت تیم‌های شرکت کننده در این دوره را عباس غلامی و مجید مشایخی بر عهده دارند و در مراسم پایانی با حضور حجت‌الاسلام لطفی‌نیاسر مدیر کل صد ا و سیمای مرکز قم از تیم‌های برتر تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaywny.49noy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما