دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب : 39414
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش قم:

۶۰ مدرسه قم آماده پذیرایی از مسافران در تابستان است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: ۶۰ مدرسه گروه الف و ویژه آماده پذیرایی از مسافران و زائران در ایام تابستان است.
۶۰ مدرسه قم آماده پذیرایی از مسافران در تابستان است
به گزارش قم نیوز، حسن عبداللهی با بیان اینکه آموزش و پرورش از ابتدای ماه مبارک رمضان آماده پذیرش مسافران در مدارس است. بیان کرد: با توجه به جلساتی که در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، مدارسی که در رینگ حرم مطهر قرار دارند در نواحی چهارگانه تجهیز شدند، همچنین باید امکانات سرمایشی و سیستم تهویه مناسبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۶۰ مدرسه گروه الف و ویژه آماده پذیرش زائران در ایام تابستان است، افزود: از میان مدارس اختصاص یافته ۲۰ مدرسه به صورت رزرو و اینترنتی عمل می‌کنند و فرهنگیان در هر نقطه می‌توانند این مدارس را به صورت اینترنتی رزرو کنند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان قم اظهار داشت: برای ایام تابستان ۶۰۰ کلاس درس برای اسکان فرهنگیان اختصاص داده شده است، همچنین خانه معلم فضایی مناسب برای پذیرش زائران دارد.

وی ضمن اعلام اینکه امیدواریم بتوانیم زیرساخت‌ها را ارتقا دهیم تا میزان ماندگاری مسافران در این استان بیشتر شود، افزود: پیش بینی می‌شود که امسال نسبت به سال گذشته میزان پذیرش مسافران رشد ۱۰ درصدی داشته باشد.

عبداللهی اظهار کرد: ستاد مرکزی اسکان در خیابان ساحلی، جنب مرکز رفاهی شماره ۲ از ساعت هفت و نیم صبح تا ساعت ۲۴ آماده پذیرش مسافران است.

وی با بیان اینکه در تابستان سعی داریم در درجه اول به فرهنگیان خدمات لازم را ارائه دهیم، افزود: چنانچه دستور استاندار بر این باشد که خدمات آموزش و پرورش گسترش یابد، آموزش و پرورش پشتیبان سیاست‌های کلان و جزئی استان است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcayyne.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما