دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 21404

قطعنامه اتحادیه اروپا ارزش حقوقی ندارد

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: قطعنامه اتحادیه اروپا بیشتر شبیه به طنز است و این موضوع بار دیگر نشان داد که ماهیت استکباری و زورگویانه در کشورهای غربی کاملاً مشهود و بارز است و بر همین اساس ارزش حقوقی هم ندارد.
قطعنامه اتحادیه اروپا ارزش حقوقی ندارد
به گزارش قم نیوز و به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی با اشاره به توجه ویژه نظام اسلامی ایران به مسئله حقوق بشر، اظهار کرد: نظام حقوقی اسلام بر پایه حقوق الهی و حقوق فردی و انسانی استوار است و بنابراین ادعاهای حقوق بشری اروپایی‌ها و غربی‌ها علیه ایران اسلامی، کاملاً دروغ و بی‌پایه و اساس است.

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در تاریخ نشان داده‌اند بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر در جهان هستند، افزود:غربی‌ها به جای آنکه ایران را به دروغ، متهم به نقض حقوق بشر کنند و علیه کشور ما دست به جوسازی بزنند، ‌باید در مساله هسته‌ای با منطق و استدلال قوی، ‌پای میز مذاکره بنشینند و دست از خوی استکباری و زورمدارانه خود بردارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه عنوان کرد: البته ملت بزرگ و مسلمان ایران مثل همیشه پاسخ گستاخی‌های اتحادیه اروپا را می‌دهند و دشمنان را از رسیدن به اهداف خود ناکام می‌گذارند.

حجت الاسلام و المسلمین کعبی خاطرنشان کرد: مسلم است که مشکل اصلی غربی‌ها با ایران اسلامی، بر سر دین و اعتقادات ماست و آن‌ها با نظام اخلاقی و دینی اسلام مشکل دارند و می‌خواهند که ما دست از همه اعتقادات و باور‌ها و ارزش‌های الهی خود برداریم.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: در واقع خواست آن‌ها این است که ایران اسلامی به کشوری تبدیل شود که به راحتی در آن جرم و جنایت و فساد و بی‌اخلاقی صورت گیرد و دولت و نظام ایران هم کاری با هنجارشکنان و خطاکاران و معصیت کنندگان نداشته باشد

عضو جامعه مدرسین حوزه تصریح کرد: قطعنامه اتحادیه اروپا بیشتر شبیه به طنز است و این موضوع بار دیگر نشان داد که ماهیت استکباری و زورگویانه در کشورهای غربی کاملاً مشهود و بارز است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcayynu.49n6w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما