سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 40494
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اجراي عمليات آسفالت معابر سطح منطقه ۵ قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه پنج قم گفت: آسفالت معابر سطح منطقه ۵ قم در دستور كار بوده كه اكنون در بلوار هدايت، ولايت، شهرك قائم، اكبرآباد و جمكران انجام شده است.
اجراي عمليات آسفالت معابر سطح منطقه ۵ قم
به گزارش قم نیوز، احمد تركمن با اشاره به رسيدگي به آسفالت معابر سطح منطقه پنج اظهار كرد: بلوار هدايت به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و كوچه‌هاي اول و دوم ولايت به مساحت ۷ هزار مترمربع تراش و آسفالت شده است كه هزينه آن ۵ ميليارد ريال بوده است.

وي خاطرنشان كرد: تيم‌هاي بررسي كيفيت آسفالت تشكيل شده تا به اولويت‌بندي مناطق براي آسفالت‌ بپردازند و سريع‌تر به اين بخش رسيدگي شود.

تركمن با اشاره به آسفالت معابر شهرك قائم، اكبرآباد و جمكران گفت: اين مناطق كم‌برخوردار هستند و تاكنون ۱۳۰ هزار متر مربع از اين معابر روكش آسفالت شده است.

وي با بيان اينكه بلوار خليج فارس از سمت ميدان بقيه الله تا ميدان وليعصر و پيرامون رينگ مسجد مقدس جمكران از بودجه منطقه تراش و آسفالت شده است، تصريح كرد: تراش و روكش آسفالت بلوار خليج فارس به مساحت ۳۸ هزار مترمربع و معابر اطراف مسجد مقدس جمكران به مساحت ۳۵ هزار مترمربع و هزينه ۲۰ ميليارد ريال انجام شده است.

شهردار منطقه پنج قم خاطرنشان كرد: درزگيري و روكش آسفالت بلوار شهيد كبيري به مساحت ۲۷ هزار متر مربع و با هزينه ۶ ميليارد ريال انجام شده است.

وي عنوان كرد: حدود ۲۰ هزار متر مربع معابر ديگر سطح منطقه در حال زيرسازي و آماده‌سازي براي آسفالت است كه در صورت تأمين بودجه در اسرع وقت انجام مي‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcayyny.49nwo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما