قم نيوز : قم نیوز: معاون سياسی و امنيتی و معاون توسعه مديريت و منابع انسانی استانداری قم از دانشگاه صنعتی قم بازديد كردند.
بازديد معاونين استاندار قم از دانشگاه صنعتی قم
به گزارش قم نیوز، معاونين استاندار قم با حضور در دانشگاه صنعتی قم ضمن بازديد از بخش‌های مختلف اين دانشگاه از نزديك در جريان مشكلات و نيازهای آن قرار گرفتند.

محسن محرری در اين بازديد با اشاره به چشم‌انداز آموزش عالی استان، ضرورت توسعه فضاهای دانشگاهی در قم را يادآور شد و افزود: قم با ظرفيت‌های گسترده‌ای كه داراست، نيازمند افزايش مراكز آموزش عالی خصوصا در حوزه فنی و مهندسی است.

وی با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبری به توجه به نيازمندیهای قم و تلاش برای رفع مشكلات اين استان، خاطرنشان كرد: خوشبختانه با نگاه ويژه وزارت علوم به اين استان اقدامات مناسبی در راستای توسعه و تجهيز فضاهای آموزش عالی در استان انجام شده است.

حجت‌الاسلام عرب‌انصاری نيز در حاشيه اين بازديد با تاكيد بر ضرورت نيازسنجی استان و تاسيس رشته‌های مورد نياز در قم، گفت: تاسيس رشته‌های جديد در استان بايد متناسب با نيازهای استان و در راستای رفع مشكلات قم در آينده باشد.

وی خواستار ارتباط مستمر دانشگاه‌های استان با صنايع شد و افزود: ارتباط مستمر دانشگاه‌ها با صنايع گام موثری در راستای آشنايی دانشجويان با محيط كسب و كار و افزايش مهارت آنان خواهد بود.

گفتنی است، دانشگاه صنعتی قم با توجه به نياز استان به توسعه رشته‌های فنی و مهندسی در سال ۸۷ راه‌اندازی شد و هم‌اكنون با ۱۰ رشته و هزار و ۴۰۰ دانشجو در حال فعاليت است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.0b8urhb0ziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما