يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 9461
در آستانه فصل بارش و سرما؛

مانور آمادگی پائیزه و زمستانه شهرداری در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: مانور آمادگی پائیزه و زمستانه شهرداری کلان شهر قم، جهت مقابله با بحران های برف، باران و یخبندان صبح امروز با حضور مسئولان شورای شهر و مدیران شهرداری برگزار شد.
مانور آمادگی پائیزه و زمستانه شهرداری در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، جهان بخش نجف زاده، صبح امروز در این مانور با اشاره به آغاز بارندگی ها در اواخر مهرماه مطابق با پیش بینی های انجام شده، گفت: اقدامات مهمی در راستای مقابله با بحران آب گرفتگی و یخبندان طراحی شده است.

معاون خدمات شهری شهردارای قم، تصریح کرد: در ۶ ماه گذشته در مناطق ۸ گانه برنامه ریزی دقیقی ارائه شد که مهم ترین آن اصلاح انهار و جداول به منظور جلوگیری از آب گرفتگی های معابر می باشد.

وی با ابراز امیدواری در خصوص ایجاد آمادگی های لازم در فصل پائیز و زمستان اذعان داشت: در ۱۰ سال گذشته نهضت اصلاح جداول و انهار در دستور جدی قرار گرفته تا در زمان بارش نگرانی در خصوص بحران کاهش یابد.

وی ادامه داد: در راستای توسعه این نهضت در ۶ ماه گذشته تعدادی از انهار به طول بیش از ۱۰ هزار و ۶۴۰ متر اصلاح شد و در ۵۰۰ نقطه نیز حفر چاه جذبی صورت گرفت.

وی با تاکید بر مشارکت مردم نیز یادآور شد: برای مقابله با بحران، علاوه بر تجهیز زیرساختهای لازم، مشارکت مردم در پاکیزه نگهداشتن معابر و جلوگیری از ریختن زباله در آن می باشد.

شهردار قم، علت عدم دریافت حقوق برخی از کارگران شهرداری در منطقه جمکران در ماه های اخیر گفت: علت عدم پرداخت حقوق از سوی شرکت پیمانکار مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

دلبری ادامه داد: با توجه به کوتاهی شرکت مذبور در جمکران در خصوص انجام تعهدات خود مبنی بر عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران شهرداری و پارک بانان، خلع ید شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه با شرکت های پیمانکار متخلف نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملکرد این شرکت متخلف به شرکت دیگری واگذار شده است و به زودی معوقات کارگران پرداخت خواهد شد.

انتهاي پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcb.0b9urhba8iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما