يکشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 3467
همزمان با اربعین حسینی صورت می گیرد؛

اعزام 2 هزار مبلغ قمی به سراسر کشور

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام بیش از دو هزار مبلغ قمی به سراسر کشور همزمان با اربعین حسینی خبر داد.
اعزام 2 هزار مبلغ قمی به سراسر کشور
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام غلام‌عباس موسوی امروز با اشاره به ایام دهه پایانی صفر اظهار کرد: این ایام مصادف با اربعین حسینی و رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) است.

وی خاطرنشان کرد: مومنان، خیرین و متدینین در این ایام اقدام به برپایی مجالس عزاداری، وعظ و خطابه می‌کنند و این مراسم‌ها بیشترین تاثیر را در حوزه معارف اسلامی دارد.

مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم تاکید کرد: لازم است مبلغان فعال و توانمند به منظور غنابخشی به محتوای مراسم‌های عزاداری و هدایت عزاداری‌ها و برنامه‌های معارفی به نقاط مختلف اعزام شوند و مجالس را به خوبی اداره کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مبلغان در ایام تبلیغ گفت: مبلغان در ایام تبلیغ نسبت به برپایی مراسم‌های عزاداری، هدایت و نظارت بر هیئت‌های عزاداری و تبلیغ معارف اسلامی در قالب منبر و سخنرانی اقدام می‌کنند.

موسوی عنوان داشت: برپایی کلاس‌های معارف اسلامی مانند اخلاق، تاریخ اسلام، عقاید، نهج‌البلاغه، تبلیغ چهره به چهره، اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر، ارائه مشاوره‌های دینی و مذهبی به خانواده‌ها و نسل جوان و اقشار مختلف مردم و تلاش و فعالیت برای کارهای فرهنگی، اجتماعی و عمومی از دیگر برنامه‌های مبلغان در ایام تبلیغ است.

وی یادآور شد: مبلغان از ۱۳ دی سال جاری در سامانه سمتا ثبت‌نام و احکام تبلیغ خود را ۱۷ دی دریافت کردند.

مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام بیش از دو هزار مبلغ قمی به سراسر کشور خبر داد و افزود: مبلغان از شب اربعین تا پایان ماه صفر در محل تبلیغ حضور دارند و فعالیت‌های تبلیغی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری همایش عمومی و نشست‌های تخصصی ویژه مبلغان مناطق خاص گفت: مبلغان در این همایش‌ها با ویژگی‌های مناطق تبلیغی آشنا شده و شیوه‌های تبلیغ کارآمد را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.0bfurhbaziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما