چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 1621
لیگ برتر بسکتبال؛

جهش ترابری قم به مصاف آ.اس شیراز می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال جهش ترابری قم در دیداری حساس از مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در سالن اختصاصی خود برابر تیم لوله سبز آ.اس شیراز به میدان می‌رود.
جهش ترابری قم به مصاف آ.اس شیراز می‌رود
به گزارش قم نیوز، هفته ششم از دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور فردا با انجام شش مسابقه همزمان به انجام می‌رسد و طی آن تیم بسکتبال جهش ترابری قم در دیداری خانگی مقابل حریف خود لوله سبز آ.اس شیراز صف‌آرایی خواهد کرد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال این دیدار از ششمین هفته نیم فصل نخست مسابقات بسکتبال لیگ برتر از ساعت ۱۶ عصر پنج‌شنبه ۲۶ آبان ماه در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، دیداری که برای هر دو تیم به سبب موقعیت‌های خطرناکی که در نیمه پائین جدول دارند از اهمیت زیادی برخوردار است.

تیم بسکتبال جهش ترابری قم در حالی در این دیدار مقابل لوله سبز آ.اس شیراز به میدان می‌رود که از پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر بسکتبال کشور پنج شکست در کارنامه دارد و با وضعیتی بسیار نامناسب از نظر روحی و موقعیت در جدول رده‌بندی به مصاف حریف شیرازی خود می‌رود.

شاگردان سید‌عباس آقا‌کوچکی در این فصل از رقابت‌های خود تا کنون در هیچ مسابقه‌ای به پیروزی نرسیده‌اند و از این تعداد باخت، دو شکست را در بازی‌های خانگی به دست آورده‌اند و سه بار نیز در دیدارهای خارج از خانه خود متحمل باخت شده‌اند.

جهش ترابری قم در پنج دیدار اخیر خود به ترتیب مقابل تیم‌های بسکتبال پویا تهران، شهرداری گرگان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، ذوب آهن اصفهان و صنایع پتروشیمی ماهشهر مغلوب شده است و با کسب پنج امتیاز در نازل‌ترین جایگاه جدول یعنی رتبه دوازدهم در بین ۱۲ تیم شرکت‌کننده در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال قرار دارد.

جهش ترابری قم در آخرین بازی خود پیش از دیدار عصر فردا با تیم بسکتبال لوله سبز آ.‌اس‌ شیراز در ماهشهر مهمان تیم صنایع پتروشیمی این شهر بود و در حالی که تا آخرین لحظات تلاش زیادی انجام داد که به راحتی نبازد، در پایان تن به شکست ۷۶ بر ۴۹ داد.

نماینده بسکتبال قم امسال دومین حضور خود در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند و خود را در بین کارشناسان و اهالی این رشته ورزشی با توجه به نتایج نامطلوبی که کسب کرده، به عنوان یکی از کاندیدا تورهای سقوط به لیگ پائین‌تر معرفی کرده است.

کادر فنی تیم بسکتبال جهش ترابری قم در این دیدار کار سختی برای لوله سبز آ.‌اس ‌شیراز در پیش دارند زیرا حریف شیرازی هفته گذشته در خانه دست به کار بزرگی زد و موفق شد تیم مدعی حفاری اهواز را شکست داده و با کسب نخستین برد این فصل از انتهای جدول فاصله بگیرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.5b8urhb08iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما

A
و دوباره باخت
A R
سال گذشته باعث افتخار قم شد پیروزیهایی که از آن به خود می بالیدیم و بیش از 2 هزار پیرو جوان را هر هفته به سالن می کشاند.مسلمان شدن یک فرانسوی که اوج سپاس را از خداوند متعال برای مردم قم داشت هر نقطه کشور که می رفتیم صحبت قم و تیم بسکتبال بود آیا همه اینها برای مدیران شهر ارزش 3 بازیکن فوتبال را ندارد که امسال این تیم زنگ تفریح نشود
A R
تمام کارشناسان وقتی این تیم را دیدن پی بردن این تیم راهی جزئ سقوط به لیگ پایین تر ندارد مدیران تیم چگونه تیمی به این ضعیفی بسته اند وقتی که قول بودجه 600میلیون تومانی نیز از مدیر کل ورزش قم هم گرفته اندبا این پول امسال می شد تیمی بست که مقامی بین چهارم تا ششم کسب کند