يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 5924
با برگزاری مسابقات انتخابی صوت گرفت؛

ملی پوش شدن 4 کاراته کای بزرگسال قمی

قم نيوز : قم نیوز: چهار کاراته کای قمی با کسب موفقیت در پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان به اردو نهایی این تیم راه یافتند.
ملی پوش شدن 4 کاراته کای بزرگسال قمی
به گزارش قم نیوز، در حالی که رقابت‌های مهمی همچون پیکارهای قهرمانی جهان در فرانسه و مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان در سال ۲۰۱۲ پیش روی کاراته کاهای ملی پوش کشورمان است، کادر فنی تیم ملی کاراته سعی می‌کنند بهترین‌ها را برای این دو رویداد مهم کاراته آسیا و جهان انتخاب و گزینش کنند.

برای همین منظور تا کنون سه مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته پشت سر گذاشته شده است و کاراته کاهای راه یافته به مراحل پایانی در چهارمین مرحله این انتخابی با یکدیگر به رقابت پرداختند که از بین آنها ۳۰ کاراته‌کا به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته اسامی نفرات راه‌یافته به اردوی تیم ملی اعلام شد که در بین نفرات دعوت شده به اردوی بعدی این تیم چهار کاراته کای توانمند قمی نیز با کسب موفقیت در این انتخابی برگزیده شدند.

امیر مهدی زاده، سعید علیپور، محمدهادی داودآبادی و ناصر نجفی چهار کاراته کای قمی هستند که در تمام مراحل انتخابی تیم ملی کاراته کشورمان با انگیزه‌تر از گذشته به مصاف حریفان رفته و موفق به کسب نتایج بسیار خوبی شده‌اند.

با برنامه ریزی فدراسیون کاراته کشورمان، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد و در حالی با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد که با تصمیم کادر فنی تیم ملی اسامی ۳۰ کاراته‌کای راه یافته به اردوی تیم ملی مشخص شد.

در این رقابت‌ها در وزن ۵۵ کیلوگرم که مهدی حاتمیان از همدان، وحید حسنی پور از گیلان، مجتبی شکوهی از تهران، رضا روشن از مرکزی و محمد قاسمی از استان تیم هیئت کاراته استان گیلان اول تا چهارم شدند، نفری از قم حضور نداشت.

اما در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم امیر مهدی زاده ستاره کاراته قم در سال‌های اخیر بار دیگر توانمندی‌های خود را نشان داد و با کسب برتری مقابل تمام رقیبان خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت در حالی که علی گلابی از تهران، علیرضا اجدادی و محمد غروبی از گیلان و سعید علیپور همشهری امیر مهدی زاده در جایگاه‌های بعدی ایستادند.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم سعید احمدی از کرمانشاه، حامد زیگساری از گیلان، محمدرضا بخشی‌لو از مرکزی، بهمن عسگری از قزوین، شاهین جعفری از تهران و مجید خسروی از مرکزی موفق به کسب مقام‌های برتر شدند.

در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم این انتخابی، محمد‌ هادی داود آبادی از قم، ابراهیم حسن بیگی از تهران، ناصر نجفی دیگر کاراته کای قم، محمد کیشانی از مرکزی و سعید حسنی‌پور از گیلان در رده‌های برتر این وزن اردوی تیم ملی قرار گرفتند.

در وزن ۸۴ کیلوگرم منصور حسن بیگی از تهران، علی فداکار از تهران، مهدی سلطانی از مرکزی، امیر امیری از اصفهان و عماد مژدهی از گیلان و در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم سامان حیدری از کرمانشاه، ذبیح الله پور شیب از ایلام، سجاد گنج زاده از تهران و دانیال قره ویسی از کرمانشاه برترین‌ها بودند.

در مرحله سوم اردو که ۱۸ اردیبهشت ماه خواهد بود با برگزاری یک دوره انتخابی در اوزان ۵۵ و۶۰ کیلوگرم تعداد نفرات کاهش می‌یابد بدین ترتیب که در وزن ۵۵ کیلوگرم دو نفر و در وزن ۶۰ کیلوگرم سه نفر باقی می‌مانند و انتخابی در سایر اوزان هم در اردوهای بعدی انجام می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.5bsurhb9aiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما