پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 6815
حجت الاسلام سعیدی عنوان کرد:

گسترش فرهنگ شیعه توسط ایران

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه با بیان اینكه ترویج فرهنگ حجاب نیازمند تلاش مضاعف مسوولان است، تاكید كرد: كارهای تربیتی باید ریشه دار، ماندگار و مستمر باشد.
گسترش فرهنگ شیعه توسط ایران
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سیدمحمد سعیدی شب گذشته در دیدار سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، افزود: كارهای تربیتی باید با اجرای دقیق به هدف نهایی منجر شود.

وی به حمایت رهبر معظم انقلاب نسبت به طرح های تربیتی اشاره و اضافه كرد: امروز فرهنگ غنی شیعه به رهبری آیت الله خامنه ای در جهان گسترش یافته است و عدالت خواهان جهان رهبر معظم انقلاب را الگوی خود قرار داده اند.

وی با اشاره به مقوله حجاب در جامعه، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از همان ابتدای انقلاب بطور مستمر علیه حجاب تلاش كردند تا این جامعه را به سمت بی حجابی و بدحجابی سوق دهند.

امام جمعه موقت قم افزود: امروز می طلبد تلاش مضاعفی ترویج فرهنگ حجاب در جامعه صورت گیرد.

سعیدی در ادامه به تلاش سازمان بسیج در ارایه طرح های تربیتی و اجرای آن اشاره و بیان كرد: ما برای انجام كارهای سنگین تربیتی باید ظرفیتها و روحیه افراد را بخوبی بشناسیم تا به هدفمان برسیم.

وی با بیان اینكه مردم هرگاه اراده كنند كاری انجام دهند، با حداقل امكانات و حداكثر ظرفیت وارد عمل می شوند، گفت: هر كس این گنج عظیم را بشناسد و در عرصه مدیریتش استفاده كند، كارهای بزرگی انجام می دهد.

وی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از نمونه های برجسته حركت عظیم مردم عنوان كرد و گفت: مردم در كمك به نیازمندان، راهپیمایی ها و همچنین انتخابات مشاركت بسیار بالایی دارند، زیرا كه از ظرفیت های آنان بخوبی استفاده می شود.

سعیدی با بیان اینكه كارهای اصلی و اساسی را همچون طرح های تربیتی نباید با شتاب و عجله پیش برد، خطاب به سردار نقدی گفت: ما به شما و به همه سرداران و پاسدارانی كه در راه اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی تلاش می كنند، افتخار می كنیم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.8b0urhbwsiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما