قم نيوز : قم نیوز: رئيس، هيئت رئيسه مجمع امور صنفي، توزيعي و خدماتي و رؤساي اتحاديه‌ها با شهردار كلان شهر قم ديدار كردند.
ديدار اعضاي مجمع امور صنفي‌، توزيعي و خدماتي قم با شهردار
قم نیوز، به نقل از روابط عمومي امور صنفي، توزيعي و خدماتي قم،رئيس مجمع امور صنفي، توزيعي و خدماتي قم  در ديداری با تبريك شروع دومين سال كاري شهردار قم گفت: با بهره‌برداري از طرح‌هاي عمراني، تغييرات چشمگيري را در شهر قم شاهد هستيم كه نتيجه‌ي تلاش‌ شبانه‌روزي جنابعالي و همكاران‌تان مي‌باشد.

غلامرضا تفتي با اشاره به پرداخت عوارض شهرداري گفت :طي ۱۵ سال گذشته استان قم يكي از شهرهاي موفق در اين زمينه در كشور بوده و حتي خيلي از استان‌ها نيز از ما الگو گرفتند.

وي دستفروشان، بازارهاي روز و ميدان تره بار پامنار را از مشكلات اتحاديه‌ها اشاره كرد و اظهار داشت: گسترش بي‌رويه اين قشرها هم موجب بي رونق شدن كسب و كار اين اتحاديه مي‌شود و هم ظاهر شهر را درگير نموده است كه خوشايند شهر كريمه‌ي اهل بيت نمي‌باشد.

تفتی در پايان با اشاره به اينكه آژانس‌هاي تلفني ۴ هزار و ۵۰۰ سرويس خدمات مي‌دهند گفت: متاسفانه جايگاه CNG آنها با وسيله‌هاي ديگر مشترك مي‌‌باشد و با توجه به اينكه تاكسي‌هاي عمومي جايگاه CNG دارند از شهرداري مي‌خواهيم در صورت امكان جايگاهي نيز براي آژانس‌هاي تلفني در نظر گرفته شود.

شهردار كلان شهر قم نيز در اين ديدار با اشاره به اينكه يك سال از روي كارآمدنش در شهر قم بعنوان شهردار مي‌گذرد اظهار داشت: يك سال از خدمت به شهري گذشت كه شهر عش آل محمد(ص) است. خداوند را از اين لطف شاكريم و از همه كساني كه در اين مدت يكساله بنده را در ارائه خدمات به شهروندان ياري رساندند تشكر مي كنم.

مهندس دلبري از همكاري خوب اصناف با شهرداري قدرداني كرد و گفت: اصناف و اتحاديه‌ها از شهرداري جدا نيستند و همه از يك دستگاه مي‌باشيم و براي پيشرفت شهرمان بايد با اتحاد و همدلي همه قدم برداشته شود.

وي در پايان خواستار تشكيل يك جلسه‌ عمومي با اعضاي هر اتحاديه در خصوص مشكلات و پيشنهادات آنها براي بهبود روند شهري شد.



انتهاي پیام/100/
https://qomnews.ir/vdcb.8b9urhb5wiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما