شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : 9849
در هفته گذشته صورت گرفت

انجام موفقیت‌آمیز ۴۸۲ ماموریت شهری و جاده‌ای توسط اورژانس قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در یک هفته گذشته ۴۸۲ ماموریت شهری و جاده‌ای با موفقیت انجام شد که ۲۸۲ مجروح این حوادث به مراکز درمانی منتقل شدند.
انجام موفقیت‌آمیز ۴۸۲ ماموریت شهری و جاده‌ای توسط اورژانس قم
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با تبیین عملکرد هفته گذشته مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از پاسخگویی به ۳ هزار و ۶۱۰ تماس اورژانسی خبر داد و تصریح کرد: در این مدت ۴۸۲ مأموریت شهری و جاده‌ای با موفقیت انجام شد.

وی با تفکیک موضوع و تعداد مأموریت‌های انجام شده در یک هفته گذشته ابراز کرد: ۱۸۰ مورد از مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ مربوط به امدادرسانی به تصادفات شهری و ۳۴ مورد مربوط به حوادث جاده‎ای استان بوده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به تعداد مجروحان ادامه داد: ۲۸۲ نفر مجروح برای تکمیل مراحل درمانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: ۱۰۶ نفر از حادثه دیدگان به دلیل وضعیت جسمانی مناسب توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه به صورت سر پایی درمان شدند.

فراهانی با بیان اینکه برخی اوقات با وجود تلاش نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ حادثه دیدگان جان خود را از دست می‌دهند تصریح کرد: در این حوادث دو نفر به دلیل شدت جراحت و آسیب‌های وارده جان خود را از دست دادند.

واژگونی وانت در جاده قم _ گرمسار دو نفر را روانه بیمارستان کرد

وی به حوادث شاخص یک رو گذشته اشاره و ابراز کرد: جمعه شب ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه دو دستگاه موتورسیکلت در ۱۶ متری امام خمینی(ره)‌ با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه سه مجروح برجای گذاشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اذعان کرد: مجروحان این حادثه به دلیل شدت آسیب‌های وارده به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی از دیگر حوادث روز گذشته را تصادف دو دستگاه سواری عنوان کرد و گفت: تصادف این دو خودرو در کمربندی امام علی (ع) چهار مجروح به همراه داشت که با دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی سطح شهر انتقال یافتند.

فراهانی واژگونی یک دستگاه خودروی وانت را از دیگر حوادث روز گذشته دانست و گفت: این حادثه در کیلومتر ۶۰ جاده قم- گرمسار رخ داد که دو مصدوم بد حال این حادثه با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcb.ab9urhbw9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما