قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آستانه ماه محرم به نمایندگان مجلس نهم توصیه کرد: هنگامی که سرگرم کار و مسایل سیاسی هستند دچار غفلت نشود، چرا که اگر غفلت ادامه پیدا کند، بینش صحیح از انسان گرفته می شود.
آیت الله استادی خطاب به نمایندگان مجلس: غفلت، بینش صحیح را از انسان می گیرد
به گزارش قم نیوز، آیت الله ˈرضا استادیˈ دبیر شورای عالی حوزه علمیه قم با حضور در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی به توصیه های اخلاقی پرداخت.

وی تاکید کرد: امیدوارم اینجا که محل عدالت خواهی است، هر کسی که در این محل از عدالت صحبت می کند، پایبند به آن باشد.

امام جمعه قم افزود: کسانی که کار خلاف انجام می دهند برای این است که خدا را قبول ندارند یا خدا را قبول دارند و لجبازی می کنند؛ بنابراین باید مشخص شود که چگونه انسان گرفتار لغزش می شود.

آیت الله استادی همچنین گفت: رفع غفلت نیازمند، واعظ بیرونی و درونی است و باید در کارها انصاف داشت و همواره یاد خدا بود.

وی با اشاره به این جمله از حضرت سید الشهدا (ع) که ˈکل یوم عاشورا و کل ارض کربلاˈ اظهارداشت: اصل حادثه عاشورا نمایشگاهی است که وقتی وارد آن شدیم، دهها تابلوی اثرگذار و مانع غفلت وجود دارد.

این استاد حوزه علمیه قم همچنین خطاب به نمایندگان مجلس نهم تصریح کرد: اگر مردم نیازی دارند، نباید از آنان فرار کنید و بگویید مزاحم هستند چرا که اگر مسلمانی با حاجت به طرف کسی آمد، رحمت خداوند است.

پس از سخنان آیت الله استادی، ˈعلی لاریجانیˈ از فرمایشات ایشان تشکر و تاکید کرد: اندرزهای آیت الله استادی مورد توجه همه نمایندگان قرار گرفت و بر قلوب همه ما تاثیرگذار بود.

لاریجانی همچنین اضافه کرد در آستانه روز ۲۶ آبان و شکست حصر سوسنگرد قرار داریم که این پیروزی را به ملت سرافراز ملت ایران تبریک می گوییم.

در این هنگام حجت الاسلام و المسلمین ˈمرتضی آقا تهرانیˈ نماینده مردم تهران و استاد اخلاق مجلس به سمت آیت الله استادی رفت و ضمن ادای احترام بر دست وی بوسه زد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcb.fb9urhb99iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما