جمعه ۲۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 4538
در هفته بیست و پنجم لیگ برتر؛

صبای قم باخت و سقوط کرد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دیدار خارج از خانه خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر فولاد خوزستان به شکستی سنگین تن داد تا جایگاه خود در مکان چهارم جدول رده‌بندی را از دست بدهد.
صبای قم باخت و سقوط کرد
به گزارش قم نیوز، یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هفته بیست و دوم خود را سپری کرد و طی آن تیم فوتبال صبای قم در دیداری خارج از خانه نه تنها نتوانست موفقیت بازی رفت را مقابل تیم فولاد خوزستان تکرار کند بلکه به شکستی سنگین و دور از انتظار تن داد تا این باخت سقوط صبا را در جدول لیگ برتر به دنبال داشته باشد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان از هفته هشتم از دور برگشت یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی شاگردان مجید جلالی برگزار شد که با برتری پر گل سه بر صفر به سود تیم فولاد خوزستان به پایان رسید.

تیم فوتبال صبای قم در حالی که در این دیدار در مقابل تیم رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بازی می‌کرد برخلاف در دیدار رفت که با نتیجه یک بر صفر حریف خود را مغلوب کرده بود، این بار در کسب پیروزی ناکام ماند، و این تیم جوان مجید جلالی بود که جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و در حالی که تلاش دو تیم در پایان ۴۵ دقیقه رقابت در نیمه نخست گلی در بر نداشت، فولاد خوزستان در ۲۰ دقیقه پایانی بازی سه بار متوالی دروازه صبا را باز کرد تا صبا شکستی تحقیر آمیز را مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ یازدهم تجربه کند.

فولاد خوزستان در این دیدار خانگی خود با حساب سه بر صفر صاحب برتری شد و به دهمین برد خود در این فصل لیگ برتر فوتبال کشور رسید در حالی که این باخت، ششمین شکست را برای شاگردان عبدالله ویسی در صبای قم به ثبت رساند.

صبایی‌ها با اشتباه صد در صدی سهراب بختیاری زاده کاپیتان مسن خود در دقیقه ۶۹ گل اول این بازی را پذیرفتند که این گل از نظر روحی و جسمی صبا را در وضعیت بدی قرار داد و موجب شد تا تلاش‌های صبا برای جبران گل خورده نه تنها نتیجه ندهد بلکه شاگردان ویسی دو بار دیگر نیز دروازه خود را در دقایق ۸۳ و ۸۷ به روی شاگردان مجید جلالی باز شده ببینند.

این دیدار در حالی با برتری سه بر صفر به سود تیم فوتبال فولاد خوزستان به پایان رسید که در این بازی میلاد نوری، رامین رضائیان و مجید حیدری نیز کارت زرد گرفتند تا صبا برای دیدار هفته آینده مقابل پیروزی تهران در شرایط نامطلوبی قرار بگیرد.

تفاضل گل تیم فوتبال صبای قم با تجربه دومین شکست سنگین این فصل خود بعد از باخت چهار بر صفر به شاهین بوشهر در هفته پنجم لیگ برتر بار دیگر کاهش یافت تا در حال حاضر با کسب ۴۱ امتیاز پایین‌تر از نفت تهران در مکان پنجم جدول قرار بگیرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.fbaurhbswiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما