سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : 5131
آیت الله مکارم شیرازی خواستار شد:

فراهم شدن شرایط، متناسب با حساسیت انتخابات

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله مکارم شیرازی گفت: باید همه شرایط، متناسب با حساسیت انتخابات پیش رو فراهم شود.
فراهم شدن شرایط، متناسب با حساسیت انتخابات
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور در دیدار با آیت الله ناصر مکارم شیرازی، گزارشی از روند برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه تمام مراحل اجرایی انتخابات در استان قم از ابتدا تا کنون در چارچوب قانون و با کمال آرامش پشت سر گذاشته شده است، اظهار داشت: با ساز و کارهای قانونی پیش بینی شده برای حضور ناظران و بازرسان و نمایندگان کاندیداها و از سوی نهادهای نظارتی در شعب اخذ رأی، سلامت انتخابات تضمین شده است.

استاندار قم با اشاره به نظرسنجی‌های انجام شده شده تاکنون مبنی بر حضور بیش از ۷۰ درصد مردم در انتخابات تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی کشورمان، برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲ اسفندماه، از اهمیت و حساسیت مضاعفی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: معاندان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دلسرد کردن مردم و کم کردن مشارکت در برگزاری انتخابات مجلس توطئه‌ها و دسیسه‌های بیشماری را طراحی کرده‌اند، اما حضور پرشور و حماسی مردم این نقشه‌های شوم را خنثی می‌سازد.

موسی‌پور خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌ها و اقدامات گسترده، همه شرایط و زمینه‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم آمده و امیدواریم مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی خود در انتخابات، کشورمان را از توطئه‌های دشمنان مصون سازند.

مکارم شیرازی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرایط حساس ملی و بین‌المللی در برهه کنونی را مورد توجه قرار داد و گفت: باید همه شرایط، متناسب با حساسیت انتخابات پیش رو فراهم شود.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: امیدواریم انتخابات پرشور و حماسی توام با آرامش در کشورمان و در استان قم برگزار شود و دشمنان اسلام و انقلاب هرچه بیشتر نسبت به توطئه‌های شوم خود برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی مایوس و دلسرد شوند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.fbsurhb88iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما