دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 5735
افشاری نژاد خبر داد:

توزیع غذای تبرکی حرم کریمه اهل بیت(س) در مراکز اسکان

قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد اسکان مرکزی فرهنگیان استان قم گفت: با همکاری تولیت آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) از روزهای نخست تعطیلات نوروزی، غذای نذری و تبرکی در بین تعدادی از فرهنگیان توزیع شده است.
توزیع غذای تبرکی حرم کریمه اهل بیت(س) در مراکز اسکان
به گزارش قم نیوز، رضا افشاری‌نژاد در رابطه با نحوه خدمت‌رسانی به فرهنگیان در مراکز اسکان گفت: بازدید از مدارس و آموزش نیروی خدماتی به زائران در ایام تعطیلات، تهیه و توزیع یک وعده غذای گرم در بین خانواده‌های فرهنگی، آماده‌سازی تمام فضا‌های مناسب شهری از قبیل سالن‌های ورزشی، حسینیه‌ها و... با همکاری دستگاه‌های عضو کمیته ستاد تسهیلات زائرین استان قم، از دیگر برنامه‌های طرح اسکان نوروزی بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه خوابگاه‌‌های مراکز رفاهی، تربیت معلم و آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای نیز آماده ارائه خدمات در این ایام هستند اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق قم، ۴۰۰ واحد آموزشی از جمله کلاس‌ها و نمازخانه‌ها به منظور اقامت موقت زائرین در ایام تعطیلات مهیا شده بود که در آخرین شب سال تمام این فضاها مملو از جمعیت زائر و عاشقانی شد که برای تحویل سال به استان قم سفر کرده بودند.

دبیر ستاد اسکان مرکزی فرهنگیان استان قم با اشاره به پذیرایی از مسافرین فرهنگی در ایام نوروز اظهار کرد: ۴۰۰ واحد آموزشی شامل ۴ هزار و ۱۰ باب کلاس زیرپوشش ستاد اسکان مسافران نوروزی استان است که نزدیک به ۸ درصد در مقایسه با سالیان گذشته افزایش یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه کار نظارت بر مراکز پذیرش نیز با اهتمام خاص در حال انجام است عنوان کرد: استان قم ۸۰ واحد آموزشی را به ثبت‌نام اینترنتی اختصاص داده است که بالغ بر ۸۰۰ کلاس درس خواهد بود.

افشاری‌نژاد در پایان با اشاره به علاقه زائران و مسافران شهر مقدس قم برای استفاده از غذای تبرکی حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان قم با توجه به این موضوع، با آستانه مقدسه حضرت معصومه هماهنگی‌های لازم برای توزیع غذای متبرک این آستانه مقدسه را کرده است به گونه‌ای که این غذا در بین بسیاری از فرهنگیان اسکان یافته در مدارس توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.fbsurhbzsiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما