دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 8705

ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی قم دو برابر شده است

قم نيوز : قم نیوز: رییس سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: این سازمان طی سه سال اخیر در راستای اهداف خود ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی را دو برابر کرده و این سامانه را به اتوبوس‌های جدید، پیشرفته و کولردار مجهز کرده است.
ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی قم دو برابر شده است
به گزارش قم نیوز، سعید امراللهی از ایجاد ایستگاه‌های وی.آی.پی (V.I.P) در سطح شهر قم خبر داد و گفت: نخستین ایستگاه وی.آی.پی. در میدان شهید مطهری در حال ساخت است که دارای سامانه هوشمند برای اطلاع رسانی، تهویه مطبوع و فضای سبز مناسب برای راحتی و رفاه مسافران درون شهری است.

وی افزود: تمام اتوبوس‌های فعال در این پروژه مجهز به سامانه "الکترونیک کارت شهروندی"، سامانه "مرکزی کنترل هوشمند اتوبوسرانی" و "GPS" خواهند شد که سامانه "مرکزی کنترل هوشمند اتوبوسرانی" در حال حاضر به صورت آزمایشی در حال اجراست.

رییس سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این طرح موجب می‌شود تا شهروندان از حمل و نقل درون شهری پیشرفته، سریع، راحت، کارآمد و مطلوب استفاده کنند.

امراللهی از شهروندان درخواست کرد با توجه به ضرورت بهره‌برداری از این سامانه درخصوص اجرای این طرح با سازمان مذکور همکاری کرده و به‌ویژه در تهیه «الکترونیک کارت شهروند» از ۱۰ باجه مستقر درسطح شهر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه الکترونیک کارت شهروند گامی بلند در راستای تحقق شهر الکترونیک است، تاکید کرد: همشهریان گرامی با تهیه این کارت‌های الکترونیکی از پرداخت وجه نقد به رانندگان خودداری کرده و موجب تسریع در امر حمل و نقل و صرفه جویی در زمان می شوند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.gbwurhbzsiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما