سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 7508
دبیر هیئت بوکس قم عنوان کرد:

آغاز رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور از دوم تیر ماه

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت بوکس استان قم با اشاره به انتخاب قم به‌عنوان میزبان پیکارهای بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی گفت: این رقابت‌ها از دوم تیرماه در سالن ورزشی حیدریان برگزار می‌شود.
آغاز رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور از دوم تیر ماه
به گزارش قم نیوز، رضا کاظم‌پور امروز اظهار کرد: با توجه به وجود استعدادهای بالقوه در رشته ورزشی بوکس در نقاط مختلف و همچنین فضا و امکانات مناسبی که در ورزش این شهر وجود دارد، این هیئت اقدام به تاسیس نمایندگی هیئت بوکس در جعفریه کرد.

وی ادامه داد: ورزش در شهر جعفریه با مدیریت اداره ورزش و جوانان، روند رو به رشدی در رشته‌های مختلف در پیش گرفته است که در تعامل با حمیدرضا مرادی رییس اداره ورزش و جوانان این شهر تصمیم به راه اندازی نخستین نمایندگی هیئت بوکس در یکی از شهرهای تابعه گرفتیم.

دبیر هیئت بوکس استان قم یاد آور شد: قم ظرفیت غنی و استعدادهای بسیار خوبی در رشته ورزشی بوکس دارد و با اینکه این رشته هنوز هم با کمبود امکانات و فضای ورزشی اختصاصی رو به رو است، اما رونق و علاقه‌مندان بسیار خوبی به خصوص در رده‌های سنی پایه دارد.

وی تصریح کرد: بررسی‌های هیئت نشان می دهد که استعدادهای این رشته ورزشی علاوه بر شهر قم، در شهرها و بخش‌های تابعه نیز بسیار هستند و این هیئت بعد از راه اندازی نخستین نمایندگی خود در شهر جعفریه قطعا تحقق این مهم را در دیگر بخش‌ها و شهرها اعم از کهک، دستجرد، قنوات و سلفچگان پیگیری خواهد کرد.

کاظم‌پور در ادامه به در پیش بودن مهم‌ترین رویداد ورزش بوکس قم در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: بعد از برگزاری مطلوب مسابقات سال گذشته بوکس رده سنی قهرمانی نوجوانان کشور در فروردین ماه سال ۹۰، فدراسیون بوکس به دنبال رضایت از میزبانی هیئت بوکس استان قم این بار میزبانی برگزاری پیکارهای جوانان کشور را به قم واگذار کرده است.

وی ابراز داشت: بعد از انتخاب قم به‌عنوان میزبان پیکارهای بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی، زمان‌بندی برگزاری این دوره از پیکارها نیز مشخص شد و بدین ترتیب این رقابت‌ها از دوم تیرماه به میزبانی این هیئت در سالن ورزشی دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم به انجام خواهد رسید.

دبیر هیئت بوکس استان قم افزود: این رقابت‌ها به لحاظ اینکه انتخابی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشور برای شرکت در مسابقات مهم برون مرزی محسوب می‌شود، قطعا با شرکت برترین بوکسورهای جوان از استان‌های مختلف کشور در قم برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: به نظر می‌رسد در تلاش برای عضویت در تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان اعزامی به رقابت‌های آسیایی و جهانی، بیش از ۲۰۰ بوکسور جوان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی بوکس جوانان در شهر مقدس قم به روی رینگ بروند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.gbzurhbswiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما