شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 5456
تنها در استان قم صورت می گیرد:

توزیع مرغ گرم یارانه‌ای در نمایشگاه های بهاره

قم نيوز : قم نیوز: رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان قم در خصوص قیمت در نظر گرفته شده برای عرضه مرغ و گوشت گفت: در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا مرغ با قیمت هر کیلو ۳ هزار و ۵۷۰ تومان و گوشت قرمز هر کیلو ۹ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می‌شود.
توزیع مرغ گرم یارانه‌ای در نمایشگاه های بهاره
به گزارش قم نیوز، یونس عالی‌پور امروز در آیین بازگشایی فاز دوم نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با اشاره به پرهیز از تمرکز زدایی در برپایی نمایشگاه‌ها تاکید کرد: امسال تصمیم گرفتیم که نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در نقاط مختلف شهر و در نوبت‌های مختلف برگزار شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در پردیسان، مجتمع امام خمینی و محل دائمی نمایشگاه استان قم گفت: از روز شنبه نیز نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در منطقه نیروگاه برپا خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه در کل نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در قم در مجموع هزار غرفه برپا شده است، خاطرنشان کرد: در این غرفه‌ها کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت‌هایی پایین‌ در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: در فاز دوم نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برپا شده است، ۱۷۰ غرفه کالاهای مورد نیاز مردم در شب عید را عرضه می‌کنند.

عالی‌پور یادآور شد: کالاهای اساسی مردم شامل برنج، روغن، گوشت سفید و قرمز، شکر، روغن و... با قیمت‌های دولتی به مردم عرضه می‌شود.

وی در خصوص قیمت در نظر گرفته شده برای عرضه مرغ و گوشت گفت: در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا مرغ با قیمت هر کیلو ۳ هزار و ۵۷۰ تومان و گوشت قرمز هر کیلو ۹ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم به توزیع برنج هندی قیمت هزار و ۹۰۰ تومان اشاره کرد و گفت: قیمت کالاهای اساسی عرضه شده در این نمایشگاه‌ها از قیمت بازار پایین‌تر است.

وی با اشاره به بازدید روزانه ۵۰ هزار نفر از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برپا شده است، تاکید کرد: تنوع کالا و قیمت‌ مناسب موجب شده است که مردم استقبال گسترده‌ای از این نمایشگاه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.sbsurhba0iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما