يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : 7652
حجت الاسلام حاجی صادقی عنوان کرد:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور

قم نيوز : قم نیوز: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت از نظام و ولایت زمینه‌ساز ظهور هستند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی ضمن تبریک روز میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) اظهار داشت: انقلاب اسلامی تولد جدید اسلام ناب بود که دین را دوباره به صحنه زندگی بشر آورد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تمام جهان را به حرکت درآورد، ادامه داد: حفظ این انقلاب از ایجاد آن بسیار پراهمیت‌تر و مشکل‌تر است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: امام خمینی(ره) می‌دانست نظامی که با ماهیت دینی و برای حاکمیت احکام الهی ایجاد شده به طور حتم از جانب دشمن تحمل نخواهد شد و به همین خاطر تمهیداتی اندیشید تا پایه‌های این نظام را محکم کرده و از آن در برابر تهدیدات سخت و نرم دشمن دفاع کند.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل با درایت خود نهادی را ایجاد کرد که بتواند در برابر تهاجم دشمنان از کیان نظام و ملت دفاع کند.

حاجی‌صادقی گفت: ماموریت دوم این نهاد نیز از ابتدا تعمیق و گسترش تفکر انقلاب اسلامی در تمام جهان بوده و این ماموریت تا امروز نیز ادامه داشته است.

وی ادامه داد: در بیش از سه دهه از عمر سپاه پاسداران شاهد این هستیم که این نهاد توانسته در اجرای ماموریت‌های خود موفق باشد و در هر سنگری که وارد شده است، خط مقدم پاسداری از نظام و انقلاب را به خود اختصاص دهد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: سپاه پاسداران روزی در میدان سخت عملیان نظامی در برابر دشمن ایستاد، یک روز در میدان سازندگی مجاهدت کرد و امروز نیز پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با جنگ نرم دشمن هر روز موفقیت‌هایی را به دست می‌آورند.

وی افزود: سپاه پاسداران نمی‌تواند در برابر کوچک‌ترین تعرضی از ناحیه دشمنان ساکت باشد و با خون پاسداران خود تمام قد از این ملت و نظام دفاع می‌کند.

حاجی‌صادقی ابراز داشت: امام حسین(ع) الهام‌بخش پاسداران است و بر همین اساس روز میلاد امام حسین(ع) روز پاسدار نامیده شده است.

وی بیان کرد: برای این نامگذاری فلسفه‌های مختلفی وجود دارد که مهم‌ترین آن این است که هدف امام حسین(ع) در مسیر کربلا حفظ اسلام بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان داشت: امام حسین(ع) همه چیز خود را در راه کسب رضایت خدای متعال فدا کرد و حاضر بود جان خود و عزیزانش را بدهد تا دین خدا زنده بماند و این همان شعار پاسداران در راه دفاع از انقلاب اسلامی و در واقع ظهور جدید اسلام است.

وی با اشاره به اینکه حرکت عاشورا تبلور تکلیف‌گرایی در برابر نتیجه‌گرایی بود، افزود: اساس حرکت امام حسین(ع) در روز عاشورا عمل به وظیفه الهی بود و در سپاه پاسداران نیز اصل اساسی تکلیف‌گرایی است و هر امتی که بر اساس تکلیف‌گرایی حرکت کند، خداوند بهترین نتیجه‌ها را برای او محقق می‌کند.

حاجی‌صادقی یادآور شد: عاشورا تبلور عزتمندی دینی و سیاسی بود و پاسداران انقلاب اسلامی نیز در اوج بصیرت دینی و سیاسی همواره دشمنان خدا را شناخته و در برابر آنان هوشیاری خود را حفظ کرده‌اند.

وی گفت: عاشورا تجلی پیوند عشق، عرفان، حماسه و بصیرت بود و پاسداران انقلاب اسلامی نیز در راه دفاع از مملکت اسلامی خود در هشت سال جنگ تحمیلی این ارزش‌ها را در خود پرورانده بودند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: اگر امروز می‌بینید تهاجم آمریکا و استکبار به سپاه بیش از گذشته است، به خاطر نقش بی‌بدیلی است که این نهاد در راه دفاع از این نظام و مردم دارد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.sbzurhb05iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما