پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب : 7751

قم فاتح مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم قم با اقتدار برای نخستین بار بر سکوی قهرمانی رقابت برترین بوکسورهای جوان کشور قرار گرفت.
قم فاتح مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور شد
به گزارش قم نیوز، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی بوکس رده سنی جوانان کشور که انتخابی تیم ملی کشورمان نیز محسوب می‌شد، چهارشنبه شب در حالی با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد که قم بالاتر از بسیاری از استان‌های مطرح در بوکس کشور به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از رقابت‌ها بوکسورهای مدعی از استان‌های مختلف کشور در اوزان ۴۹، ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۴، ۶۹، ۷۵، ۸۱، ۹۱ و به اضافه ۹۱ کیلوگرم از روز شنبه هفته جاری به میزبانی هیئت بوکس و اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان این شهر به رقابت پرداختند و در نهایت چهارشنبه شب نفرات برتر معرفی شده و تجلیل شدند.

اما فینالیست‌های اوزان ده‌گانه بوکس قهرمانی جوانان کشور در قم در حالی برای کسب مقام نخست اوزان مختلف چهارشنبه شب در قم روی رینگ رفتند که حضور چهار بوکسور قمی در دیدار نهایی اوزان مختلف از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت این دوره از پیکارها بود و از قضا موفقیت آنها منجر به قهرمانی تیم هیئت بوکس استان قم در پیکارهای جوانان کشور شد.

بیست و سومین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور در پایان پنج روز رقابت نزدیک و نفس‌گیر بیش از ۱۷۰ بوکسور در ۱۰ وزن در حالی در قم به کار خود پایان داد که برترین‌ها نیز به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

در پایان این دوره از پیکارها که از استقبال خوبی از سوی تماشاگران علاقمند به بوکس در استان قم نیز برخوردار بود و در آیین پایانی آن مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، فدراسیون بوکس و تنی چند از مسوولان استانی حضور داشتند، از برترین تیم‌ها و نفرات تجلیل به عمل آمد.

بدین ترتیب پیکارهای قهرمانی بوکس رده سنی جوانان کشور در حالی در قم به کار خود پایان داد که تیم میزبان یعنی هیئت بوکس استان قم با کسب ۲۵ امتیاز بالاتر از دیگر مدعیان شرکت کننده موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره شد.

این در حالی است که بعد از بوکسورهای جوان و آینده دار قمی، در جدال چند استان مطرح دیگر، در نهایت این تیم بوکس هیئت سیستان‌ و ‌بلوچستان بود که با کسب ۲۱ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و با کسب عنوان نایب قهرمانی از قم خداحافظی کرد.

همچنین در پایان این دوره از مسابقات تیم اعزامی جوانان هیئت بوکس استان خوزستان با کسب ۱۷ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت، تیم هیئت بوکس استان تهران با ۱۵ امتیاز موفق به کسب مقام چهارم شد و تیم هیئت بوکس استان گیلان با ۱۴ امتیاز رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.sbzurhbz8iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما