شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 9083

استیلی به نیمکت صبای قم نزدیک شد

قم نيوز : قم نیوز: حمید استیلی به نیمکت صبای قم در ادامه دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نزدیک شد.
استیلی به نیمکت صبای قم نزدیک شد
به گزارش قم نیوز، باشگاه صبای قم در حالی به صورت مخفیانه مذاکرات خود با چند مربی واجد شرایط را برای قبول هدایت تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را آغاز کرد که حمید استیلی در راس آنها قرار دارد.

در حالی که تا پایان هفته هشتم دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تاکنون ۱۰ چهره شاخص به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم فوتبال صبا نشسته‌اند، به نظر می‌رسد اکنون فضا برای حضور حمید استیلی در صبای قم فراهم شده است.

استیلی یکی از ۱۱ مربی تاریخ باشگاه صبا
مربیانی نظیر پرویز مظلومی، بوران زیوادینوویچ، محمود یاوری، یحیی گل‌محمدی، محمدحسین ضیایی، مجید جلالی، فرهاد کاظمی، فیروز کریمی، رسول کربکندی و عبدالله ویسی در طول این سال‌ها و ادوار مختلف لیگ برتر فوتبال صبای قم را هدایت کرده‌اند و در صورتی که مذاکرات صبا و حمید استیلی به مرحله نهایی برسد، این مربی یازدهمین مربی تاریخ باشگاه صبای قم خواهد بود.

موفق‌ترین مربیان در تیم فوتبال صبای قم تا این فصل لیگ برتر محمدحسین ضیایی و یحیی گل‌محمدی در لیگ هفتم بوده‌اند که مشترکا با صبا به جایگاه سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس نایل شده‌اند.

بعد از این عبدالله ویسی بود که در نخستین تجربه رسمی سرمربیگری خود در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور توانست با کسب رتبه چهارم دومین مربی موفق تاریخ فعالیت باشگاه صبا در لیگ برتر لقب بگیرد.

حضور استیلی با استیل آذین و پرسپولیس در لیگ‌های دهم و یازدهم
البته مجید جلالی هم از مربیان موفق صبا بوده که این تیم را به دیدار نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۸۴ رساند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با عبور از سد تیم فوتبال ابومسلم مشهد با این تیم قهرمان جام حذفی شده و به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

صبا در سال ۱۳۸۶ نیز با محمدحسین ضیایی جواز صعود به دیدار نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر را به دست آورد ولی با شکست مقابل سپاهان اصفهان به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

اکنون مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که هشتمین فصل حضور صبا در لیگ برتر محسوب می‌شود در جریان است و از سوی دیگر رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا که سومین حضور صبا محسوب می شود، پیش روی این تیم قرار دارد و با بهانه‌هایی متعددی که گل محمدی این روزها برای جدایی از صبای قم مطرح می‌کند، در این راه مسئولان باشگاه صبا که دیگر قید ادامه همکاری با یحیی گل‌محمدی را زده‌اند و بی‌خیال این مربی شده‌اند سعی می‌کنند تا قبل از اعلام جدایی رسمی یحیی گل‌محمدی با وسواس و حواس جمع بهترین مربی را انتخاب کنند.

صبایی‌ها این روزها درگیر اشتباهات فدراسیون فوتبال در تعیین زمان دقیق برگزاری بازی معوقه با نفت تهران از هفته نهم لیگ برتر هستند و هنوز در خصوص سرمربی جدید تیم خود اظهار نظری نمی‌کنند اما مذاکرات پنهانی با مربیانی نظیر مایلی‌کهن، استیلی و مرفاوی در حال انجام است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.wb9urhbgfiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما