دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : 9885
مسئول کمیته عفاف و حجاب استانداری قم خواستار شد

اهتمام هیئت‌های مذهبی به مقوله حجاب و عفاف

قم نيوز : قم نیوز:‌ مسئول کمیته عفاف و حجاب استانداری قم تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی درباره مقوله مهم عفاف و حجاب نباید به هیچ وجه بی‌تفاوت باشند چرا که نقش و وظیفه مهمی بر دوش دارند.
اهتمام هیئت‌های مذهبی به مقوله حجاب و عفاف
به گزارش قم نیوز، مریم حسینی الهاشمی یکشنبه شب در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های هیئات مذهبی استان قم در جمع خبرنگاران با اشاره به تاثیرگذاری هیئت‌های مذهبی در زمینه‌های مختلف بیان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف هیئت‌های مذهبی آگاهی‌بخشی و تثبیت ارزش‌ها و باورهای اصیل دینی به عنوان بازوی توانمند دولت است.

وی تحقق اهداف والای نظام و انقلاب را از جمله وظایف هیئت‌های مذهبی دانست و افزود: هیئت‌های مذهبی به دلیل پایگاه معنوی و مذهبی که از آن بهره‌مند هستند و ارتباطی که با نسل جوان دارند می‌توانند نسبت به عملیاتی کردن اهداف نظام اقدام کنند.

مسئول کمیته عفاف و حجاب استانداری قم بر ضرورت توجه هیئت‌های مذهبی به مقوله عفاف و حجاب و ترویج ارزش‌های دینی در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: هیئت‌های مذهبی باید با فعالیت خود ارزش‌های اصیل دینی را در جامعه نهادینه کنند.

وی ضرورت ثبیت ارزش عفاف و حجاب در دیدگاه مردم به ویژه بانوان را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی در زمینه عفاف و حجاب و ترویج این فرهنگ نباید به هیچ وجه بی‌تفاوت باشند چرا که تقویت فرهنگ عفاف و حجاب منجر به تقویت دیگر ارزش‌های اسلامی شده و هیئت‌های مذهبی در این خصوص باید به وظیفه‌ای که بر دوش دارند جامه عمل بپوشانند.

حسینی الهاشمی با اشاره به اینکه هیئت‌ها روی نسل جوان تاثیرگذاری قابل توجهی دارند، گفت:‌ با فعالیت هدفمند و صحیح هیئت‌های مذهبی و جذب جوانان، هجمه‌های فرهنگی دشمن علیه نسل جوان بی‌اثر می‌شود.

وی ساماندهی و سازماندهی‌ فعالیت هیئت‌های مذهبی در دو بخش بانوان و آقایان را مورد تاکید قرار داد و گفت: می‌توانیم با برنامه‌ریزی صحیح از ظرفیت گسترده هیئت‌های مذهبی بیشترین استفاده را داشته باشیم.

چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های هیئت‌های مذهبی استان قم از ۱۶ تا ۲۲ آبان ماه در صحن جواد الائمه حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcb.wb9urhbwsiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما