يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 5483
موسوی‌نژادیان خبرداد:

برگزاری مسابقه بزرگ خوشنویی نسیم مهر

قم نيوز : قم نیوز: چهارمین مسابقه بزرگ خوشنویسی نسیم مهر ویژه دانش‌آموزان استان قم توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار می‌شود.
برگزاری مسابقه بزرگ خوشنویی نسیم مهر
به گزارش قم نیوز، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اعلام این خبر گفت: این مسابقه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و انجمن خوشنویسان استان قم، با موضوع مهدویت برگزار می‌شود.

سید رسول موسوی‌نژادیان در ادامه اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه آثار خود را از طریق واحدهای آموزشی به کارشناس فرهنگی هنری ادارات آموزش و پرورش و همچنین انجمن خوشنویسان قم واقع در خیابان دورشهر، کوچه ۲۷ تحویل دهند.

وی به جوایز مسابقه اشاره کرد و گفت: به برگزیدگان این مسابقه در دوره‌های ابتدایی، راهنمایی و متوسطه جوایز نقدی و لوح یابود اهدا می‌شود.

بر اساس این گزارش ستاد اقامه نماز اداره کل ارشاد قم نیز به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر با جلوه‌های زیبای فریضه انسان ساز نماز، مسابقه کتابخوانی از کتاب "نماز در نهج البلاغه" را برگزار کرد.

این مسابقه ویژه کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم، مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر، مجتمع فرهنگی هنری شهید کلهری و خانواده‌های ایشان، به صورت غیر حضوری برگزار شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.wbsurhbafiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما