يکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 2477
با پیروزی بر کرمانشاه؛

روند موفقیت‌های تکواندوکاران قم ادامه یافت

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تکواندو استان قم از پیروزی تکواندوکاران قمی در لیگ آینده‌سازان تکواندو باشگاه‌های کشور و تداوم روند موفقیت‌های تیم قم خبر داد.
روند موفقیت‌های تکواندوکاران قم ادامه یافت
به گزارش قم نیوز، هاشم آقایی امروز اظهار کرد: این هفته رقابت‌های لیگ دسته اول نوجوانان یا جام آینده‌سازان المپیک از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود زیرا تمام تیم‌ها مدعی رسیدن به عنوان قهرمانی هستند.

وی با بیان اینکه با جدال مدعیان قهرمانی مسابقات هفته‌های چهارم و پنجم با موفقیت تیم آینده‌سازان المپیک هیئت تکواندو قم مقابل کرمانشاه به پایان رسید، افزود: تکواندوکاران تیم آینده‌سازان المپیک قم در دو دیدار حساس این هفته مقابل رقبای خود به میدان رفتند.

دبیر هیئت تکواندو استان قم اضافه کرد: رقبای تیم تکواندو آینده‌سازان المپیک قم در مسابقات این هفته، به ترتیب تیم‌های تکواندو آینده‌سازان هیئت کرمانشاه و هیئت ملایر بودند که در نهایت پیروزی ارزشمندی برای تیم قم مقابل کرمانشاه به دست آمد.

وی ادامه داد: پیکارهای هفته‌های چهارم و پنجم از پانزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول نوجوانان تکواندو آینده‌سازان المپیک کشور به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد و طی آن تکواندوکاران قمی در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم هیئت کرمانشاه رفته و به پیروزی رسیدند.

آقایی خاطرنشان کرد: در این مسابقه تکواندوکاران دو تیم در ۱۰ وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند که طی آن برتری در شش وزن از آن تیم آینده‌سازان المپیک قم بود و در نهایت برتری شش بر چهار به سود تکواندوکاران قم به دست آمد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های این هفته در خانه تکواندو تهران برگزار شد، افزود: دومین مسابقه تیم هیئت تکواندو قم در پیکارهای این هفته با تیم هیئت تکواندو ملایر بود که این مسابقه به برتری هشت بر دو تیم هیئت ملایر صدرنشین رقابت‌ها انجامید.

دبیر هیئت تکواندو استان قم در ادامه به سایر نتایج به دست آمده در رقابت‌های این هفته اشاره و عنوان کرد: علاوه بر دو مسابقه‌ای که تکواندوکاران قمی با رقبای خود از کرمانشاه و ملایر داشتند، این هفته تیم هیئت تکواندو ملایر موفق شد تیم هیئت تکواندو کردستان را با حساب ۱۰ بر صفر شکست دهد.

وی ادامه داد: همچنین تیم آینده‌سازان المپیک هیئت تکواندو کرمانشاه در جدالی نزدیک و حساس توانست با نتیجه شش بر چهار تیم هیئت تکواندو سرپل ذهاب را شکست دهد و بدین ترتیب تیم هیئت آینده‌سازان المپیک ملایر بالاتر از تمام مدعیان در صدر جدول رده‌بندی بایستد.

وی در پایان به شرایط فعلی تیم آینده‌سازان المپیک قم در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: تیم آینده‌سازان المپیک قم در حال حاضر بعد از تیم‌های ملایر و کرمانشاه در مکان سوم ایستاده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.zb5urhbaziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما