پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 1478
بازیکن تیم بسکتبال جهش ترابری قم:

برابر ذوب آهن از پیش باخته نیستیم

قم نيوز : قم نیوز: بازیکن تیم بسکتبال جهش ترابری قم گفت: در دیدار برابر ذوب آهن چهره یک تیم از پیش باخته را نخواهیم داشت، بلکه به دنبال کسب نخستین برد خود هستیم.
برابر ذوب آهن از پیش باخته نیستیم
به گزارش قم نیوز، محمد احمدی در حاشیه تمرین تیم بسکتبال جهش ترابری قم پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان با اشاره به وضعیت این تیم، اظهار داشت: دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در حالی هفته چهارم خود را سپری می‌کند که تیم جهش ترابری قم در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز برابر تیم ذوب آهن به دنبال اثبات توانمندی‌های خود خواهد بود.

وی تصریح کرد: ذوب آهن اصفهان می‌خواهد در این دیدار به برتری دست یافته و روند موفقیت‌های خود را حفظ کند، ولی در کنار یکدیگر مصمم و یکدل هستیم تا با ارائه بهترین بازی خود، یکی از مدعیان لیگ امسال را در قم متوقف کنیم.

بازیکن تیم بسکتبال جهش ترابری قم ادامه داد: در این دیدار باید دو برابر توانی که در دیدارهای قبلی مقابل حریفانی نظیر بانک سامان، شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد مصرف کردیم را به کار بگیریم تا بهترین نتیجه را مقابل ذوب آهن مدعی به دست بیاوریم.

وی اضافه کرد: برتری مقابل تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در چهارمین هفته لیگ برتربسکتبال برای تیم جهش ترابری کمی رویایی خواهد بود زیرا باید قبول کنیم که ذوب آهن از نظر بازیکن وضعیت بهتری دارد و تیمی است که صد در صد برای قهرمانی بسته شده است.

احمدی بیان داشت: می‌خواهم در حضور هواداران پرشور خود بهترین عملکرد را داشته باشیم و سبب تداوم روند صعودی تیم در لیگ برتر شویم، اما تردیدی نیست که کار بسیار سختی در پیش داریم و باید بیشتر از گذشته برای موفقیت تلاش کنیم.

وی که با بازگشت به تیم بسکتبال جهش ترابری قم مدتی است تمرینات خود را با این تیم از سر گرفته است، یادآور شد: بعد از توافقاتی که با مسئولان تیم داشتم زیر نظر کادر فنی در کنار سایر بازیکنان تمرین می‌کنم تا یکی از نفرات موثر برای تیم باشم.

تیم بسکتبال جهش ترابری قم در حالی دومین دیدار خانگی خود در دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را امروز برابر تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان برگزار می‌کند که در حال حاضر تیم ذوب آهن با شش امتیاز بعد از تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران و پتروشیمی بندر امام در مکان سوم و تیم بسکتبال جهش ترابری قم با کسب سه امتیاز در رده دهم جدول ایستاده است.

این در حالی است که امسال تیم‌های بسکتبال مهرام تهران، ذوب آهن اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، جهش ترابری قم، لوله آ اس شیراز، همیاری شهرداری زنجان، بانک سامان تهران، پتروشیمی ماهشهر، حفاری اهواز، پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور حضور دارند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.zb8urhbawiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما

A
محمد احمدی با تیم جهش ترابر قرارداد نبسته و بازی نمی کند این خبر شما درست نیست