يکشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : 1379
حجت الاسلام مروی:

اندیشه انقلاب اسلامی برای طلاب تبیین شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: اندیشه‌های انقلاب اسلامی محدود به جغرافیای خاصی نیست و برای ترویج و تعمیق آن لازم است برای طلاب حوزه‌های علمیه تبیین شود.
اندیشه انقلاب اسلامی برای طلاب تبیین شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار مسئولان موسسه ولای منتظر(عج) ضمن تاکید بر ضرورت ترویج اندیشه‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اندیشه‌های انقلاب اسلامی محدود به جغرافیای خاصی نیست و برای ترویج و تعمیق آن لازم است برای طلاب حوزه‌های علمیه تبیین شود.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به رسالت موسسات فرهنگی و نهادهای حوزوی در تحقق مطالبات امام و رهبری و ارائه خدمات تکمیلی به حوزه‌های علمیه، افزود: به منظور تحقق رسالت موسسات فرهنگی و نهادهای حوزوی لازم است فضای فعالیت‌ها متمرکز و محدود به تحقق مطالبات امام و رهبری و ارائه خدمات تکمیلی به حوزه‌های علمیه باشد.

در ابتدای این جلسه، معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری موسسه، عنوان کرد: مؤسسه با هدف نـشر و تـبلیغ مبانی و مـعارف اسـلام و تحکیم انقلاب اسلامی در میان آحاد جامعه و در چارچوب نـظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای منویات، رهنمودها و فرامین ولایت فقیه، تشکیل شده و اصلی‌ترین فعالیت آن تحقق مطالبات امام و رهبری و ارائه خدمات تکمیلی به حوزه‌های علمیه است.

حجت‌الاسلام محمد صلاح‌زاده با بیان اینکه موسسه در عرصه‌های مختلفی فعالیت می‌کند، گفت: موسسه به منظور تحقق دو رسالت خود در عرصه‌های آموزش، پژوهش، تبلیغ، اطلاع‌رسانی و ترویج در حال فعالیت است.

وی عمده فعالیت‌های آموزشی موسسه را در برگزاری دوره‌های تربیت محقق و تربیت مبلغ عصر امام خمینی(ره) و برگزاری دوره علمی فرهنگی ولایت عنوان کرد.

معاون ارتباطات موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) ادامه داد: در زمینه اطلاع‌رسانی و ترویج به برنامه‌هایی چون کنگره بین‌المللی و مقدماتی آیت‌الله العظمی مرعشی‌نجفی(ره)، جشنواره ملی جوان ایرانی بخش طلاب جوان، سلسله نشست‌های انقلاب اسلامی مخاطرات امروز و فردا و همایش سفیران آسمانی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه موسسه در موضوع اعزام مبلغ برنامه‌های ویژه‌ای دارد، افزود: در عرصه فعالیت‌های تبلیغی، خدمت‌رسانی فرهنگی و تبلیغی به مناطق محروم و مرزی سیستان و بلوچستان از اهداف مهم موسسه است که از سال ۸۰ هر ساله جمعی از مبلغان پس از انجام مصاحبه، آموزش و گزینش به این مناطق اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.zb8urhbf9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما