جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 46606
منبع : خبرگزاری فارس
مدير كانون خورشيد خبر داد

رونمایی از ترجمه اردوی کتاب «قنوت خورشید» در مناطق شيعه نشين هند

قم نيوز : قم نیوز: مدير كانون خورشيد از رونمايي ترجمه اردوي كتاب «قنوت خورشيد» در ايام فاطميه در ميان شيعيان كشور هندوستان خبر داد.
رونمایی از ترجمه اردوی کتاب «قنوت خورشید» در مناطق شيعه نشين هند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد حسین مشکوری امروز با اشاره به انتشار ترجمه اردوی کتاب قنوت خورشید، اظهار کرد: کتاب قنوت خورشید با موضوع مستندات فقهی و روایی پیرامون نماز عید غدیر به جماعت به همت کانون خورشید در سال گذشته منتشر شد که امسال و همزمان با ایام فاطمیه ترجمعه این کتاب به زبان اردو نیز منتشر و به علاقمندان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در کشورهای اردو زبان ارائه شد.

وی ادامه داد: روز گذشته و در جریان سفر هیأت ایرانی-هندی اعزامی از کانون خورشید به هندوستان، این کتاب ارزشمند در میان شیعیان منطقه هوکلی از توابع کلکته رونمایی شد.

مدیر کانون خورشید با اشاره به اینکه این مراسم در حوزه علمیه و حسینیه‌ شیعیان منطقه که قدمتی 200 ساله دارد برگزار شد، گفت: شیعیان این منطقه عشق و ارادتی قابل توجه و کم نظیر نسبت به اهل بیت(علیهم السلام) دارند و نیاز است که معارف ناب تشیع برای آنان تبیین شود.

مشکوری خاطرنشان کرد: این کتاب در چند روز آینده در مناطق دیگر هندوستان نیز رونمایی و ضمن آن برنامه‌های تبلیغی و مجالس سخنرانی نیز برای شیعیان این مناطق برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb00ba.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما