پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : 29236
آیت الله اعرافی:

جامعه‌المصطفی ظرفیت عظیمی برای جذب گردشگر فرهنگی و مذهبی است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس جامعه المصطفی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم جامعه‌المصطفی برای جذب گردشگر فرهنگی و مذهبی، گفت: اگر این جنبه مورد توجه جدی قرار گیرد، می‌توان به منابع عظیم درآمدی دست یافت، به گونه‌ای که کشور را از دیگر منابع بی‌نیاز سازد.
جامعه‌المصطفی ظرفیت عظیمی برای جذب گردشگر فرهنگی و مذهبی است
به گزارش قم نیوز، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برخی از دست‌آوردهای جامعه‌المصطفی در عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی سخن گفت و اظهار داشت: یکی از سیاست‌های اصلی المصطفیحضور رسمی، شفاف، علمی و آبرومند در کشورهای مختلف است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، با اشاره به جایگاه والای جامعه‌المصطفی و خدماتی که ارائه می‌دهد، تصریح کرد: معتقدیم که جامعه‌المصطفی گفتمان انقلاب و اسلام را دنیا ترویج می‌کند و از این طریق، منافع ملی نیز تأمین می‌شود.

رئیس جامعه‌المصطفی همچنین به دست‌آوردهای عظیم المصطفی و نتایج شگرف تلاش‌ مسئولان، دانش‌پژوهان و دانش‌آموختگان آن در عرصه‌های گوناگون اشاره کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم جامعه‌المصطفی برای جذب گردشگر فرهنگی و مذهبی، گفت: اگر این جنبه مورد توجه جدی قرار گیرد، می‌توان به منابع عظیم درآمدی دست یافت، به گونه‌ای که کشور را از دیگر منابع بی‌نیاز سازد.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcb05b5.rhb9fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما