قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه باید رسانه‌ها بیشتر به نمایشگاه قرآن و عترت بپردازند گفت: اگر اطلاع‌رسانی خوب انجام شود مطمئناً این نمایشگاه جذابیت زیادی برای مردم خواهد داشت.
رسانه‌ها اهتمام بیشتری به نمایشگاه قرآن و عترت داشته باشند
به گزارش قم نیوز به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم، احمد صادقی در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت قم با بیان اینکه قم مرکز جهان تشیع است و تمام چشم اسلام به قم دوخته شده است گفت: باید بهترین نمایشگاه‌های علوم قرآنی و اسلامی در قم بدرخشد و مسلماً نمایشگاه قرآن و عترت قم یک نمایشگاه استثنایی است.

وی بیان کرد: قرآن‌های نفیسی که به چاپ رسیده، قرآن‌های دیجیتال و تفاسیر مختلف در این نمایشگاه قابل توجه است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم تاکید کرد: نمایشگاه قرآن و عترت می‌تواند مخاطبین خود را جذب کرده و در ارتقای فرهنگ عمومی تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید رسانه‌ها بیشتر به این نمایشگاه بپردازند گفت: اگر اطلاع رسانی خوب انجام شود مطمئناً این نمایشگاه جذابیت زیادی برای مردم خواهد داشت.

صادقی با اشاره به اینکه اگر مردم به قرآن پناه ببرند مطمئن نور قرآن آن‌ها را به طرف خود جذب می‌کند عنوان کرد: این جذابیت مثل دریایی است که انسان هرچه از آن برداشت کند تمام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هرچه در این دریا وارد شویم به عمقش پی نمی‌بریم تصریح کرد: قرآن دریای پرنور و پر نعمتی است که دل انسان‌ها را با نورش هدایت می‌کند؛ قرآن منجی تمام بشریت است و ما باید زندگی را بر اساس مفاهیم قرآن دنبال کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb05b5.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما