دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 38236
منبع : خبرگزاری فارس

20 کاراته‌کای قم به رقابت‌های انتخابی تیم ملی اعزام شدند

قم نيوز : قم نیوز: تیمی متشکل از 20 کاراته‌کای به رقابت‌های آزاد کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای کسب سهمیه مسابقات جهانی اعزام شدند.
20 کاراته‌کای قم به رقابت‌های انتخابی تیم ملی اعزام شدند
به گزارش قم نیوز، به دست آوردن سهمیه تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان برای حضور در مسابقات جهانی سال 2016 یکی از مهمترین اهداف هیأت کاراته استان قم است و این رقابت‌ها طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته از صبح چهاردهمین روز اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

با توجه به اینکه این دوره از رقابت‌ها به صورت آزاد برگزار می‌شود، با تصمیمی که در هیأت کاراته قم گرفته شد تیمی متشکل از 20 کاراته‌کای آماده به نمایندگی از قم در این دوره از مسابقات برابر حریفان خود به روی تاتامی می‌رود تا سهمیه اعزام به پیکارهای جهانی را کسب کند.

این در حالی است که امسال رقابت‌های کاراته قهرمانی رده سنی بزرگسالان جهان، دوره جدید خود را پیش‌رو دارد و در حالی که دوره قبلی در سال 2016 به میزبانی شهر برمن کشور آلمان به انجام رسید، دوره جدید در نیمه دوم سال جاری به میزبانی کشور اتریش برگزار خواهد شد.

به همین دلیل با برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته کشورمان، پیکارهای آزاد قهرمانی کاراته رده سنی بزرگسالان ایران با هدف انتخاب بهترین‌ها به منظور دعوت به اردوی تیم ملی از چهاردهم تا هفدهم اردیبهشت ماه به مدت چهار روز در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران به انجام خواهد رسید.

بر این اساس تیم کاراته استان قم متشکل از 20 کاراته‌کای آماده و با انگیزه که هر یک سوابق بسیار خوب و درخشانی در میادین داخلی و برون‌مرزی دارند در این دوره از مسابقات حضور می‌یابد و در اوزان  منهای 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

مسابقات آزاد کاراته بزرگسالان کشور در بخش مردان قسمت کومیته در پنج وزن به انجام می‌رسد و قهمرن هر وزن آن به همراه منتخبین کادر فنی، به مرحله نخست اردوی انتخابی تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات 2016 قهرمانی جهان در اتریش دعوت خواهند شد.

این در حالی است که به نمایندگی از استان قم محمد سلطانی، مسعود احمدلو، رضا طهماسبی‌فرد، محسن جعفری، محسن جعفری، مجتبی زنگنه، سعید برخوردار، مجید شاکری، ابوالفضل رضایی، ناصر نجفی، علی نجفی، اویس سیوکی، مجید خان‌عینی، سیدمحسن میرقیصری، مهدی حسین‌جانی، ابراهیم الله‌یاری، اصغر رحمتی، سالار حیدری، امیر مهدی‌زاده و علی یعقوبی در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.

رقابت مدعیان عضویت در تیم ملی کاراته ایران از روز سه‌شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه با جدال کاراته‌کاهای اوزان منهای 84 و به اضافه 84 کیلوگرم آغاز می‌شود، ضمن اینکه کاراته‌کاهای مدعی در وزن منهای 75 کیلوگرم روز چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه برابر یکدیگر به روی تاتامی می‌روند.

همچنین در روز پنجشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه رقابت کاراته‌کاهای حاضر در وزن منهای 67 کیلوگرم انتخابی مردان کاراته‌کای ایران به انجام خواهد رسید و مدعیان عضویت در وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران نیز روز جمعه هفدهم اردیبهشت ماه با یکدیگر پیکار می‌کنند، ضمن اینکه برای این مسابقات یک کیلوگرم ارفاق وزنی از سوی مربیان تیم ملی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb05bf.rhbwfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما