سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 26996
آیت الله علوی گرگانی:

برنامه زندگیمان را مطابق قرآن پیش ببریم

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی گفت: باید برای درک حقیقت و مفهوم اصلی و راستین چگونگی راه و برنامه زندگی به قرآن کریم مراجعه کنیم.
برنامه زندگیمان را مطابق قرآن پیش ببریم
به گزارش قم نیوز، آیت ‏الله محمد‏علی علوی گرگانی ظهر دیروز در دیدار با دانشجویان و مدیران ستادی ناجا در کل کشور با اشاره به اینکه تبلیغ دین وظیفه همه خدمت‏ گزاران انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: هر مسلمانی در هر لباسی که هست باید برای دین، نظام و انقلاب اسلامی تبلیغ کند.

وی با بیان این‎که اگر می‌‏خواهید در امور دینی و فرهنگی ورود پیدا کنید باید به قرآن کریم رجوع کنید، افزود: قرآن کتابی آسمانی است که شامل بر تمام امور است و همه موارد و نکته‏ های آموزنده و راه‏گشای زندگی انسان در آن به خوبی بیان شده است.

آیت الله علوی گرگانی با تأکید بر این نکته که از خداوند متعال راستگو‏‌تر وجود ندارد، بیان کرد: ذات اقدس خداوند قدرت مطلق است و همه موجودات متعلق به او است و خداوند کریم همه چیز را در قرآن مجید برای ما بیان کرده و ما باید برای درک حقیقت و مفهوم اصلی و راستین چگونگی راه و برنامه زندگی به این کتاب آسمانی مراجعه کنیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم عنوان کرد: پیامبراکرم (ص) هم صدیق بود چرا که هر چه که به ایشان اعطا شده از سوی پروردگار باری تعالی بوده است و بنابراین وحی نیاز به دروغ و عدم صدق ندارد.

وی گفت: ما همه از سربازان امام زمان (عج) هستیم و باید در هر لباسی به کشور و مردم خدمت کنیم و این را افتخار بدانیم چرا که از اعتقادات شیعه این است که باید در هر حال و در هر زمینه‏ای به کمک امام زمانش بشتابد.

آیت‏ الله علوی گرگانی تصریح کرد: کسی که دعوت به حق و دین مبین اسلام می‌‏کند باید دعوتش به سوی خدا باشد و نباید به طرف ناحق دعوت کند و خداوند متعال به پیامبراکرم (ص) هم فرمود مردم را به سوی من دعوت کن و آن‌ها را بخوان تا به من ایمان بیاورند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به این‏که نیروی انتظامی، نیرویی بسیار ارزشمند برای انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: با این لباس مقدس به مردم خدمت کنید و مردم را به سوی خدا دعوت کنید تا در آخرت با توشه‏ای سنگین وارد صحرای محشر شوید.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcb09b5.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما