چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 21946

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره آب صدای زندگی

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم از تمدید مهلت ارسال اثر به چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری آب صدای زندگی خبر داد.
تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره آب صدای زندگی
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محمد کربلایی ابراهیمی با اشاره به ضرورت استفاده صحیح از نعمت بی بدیل و ارزشمند آب گفت: دانش‌آموزان به عنوان گروه پایه می‌توانند نقش موثری در نهادینه کردن استفاده درست از آب و صرفه‌جویی در مصرف این مایع حیاتی ایفا کنند.

وی در همین راستا از برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری آب صدای زندگی ویژه دانش‌آموزان استان قم خبر داد و صرفه جویی در مصرف آب، آب و اصلاح الگوی مصرف، تاثیرات خشکسالی در زندگی، معرفی راهکارهای جدید صرفه جویی، اهمیت آب در زندگی، جایگاه آب در اسلام، آب و محیط زیست، آلودگی آب و چرخه آب را از موضوعات این جشنواره عنوان کرد.

دبیر چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری آب صدای زندگی برگزاری این جشنواره را نیز در راستای برنامه‌های فرهنگی و ترویجی شرکت آب و فاضلاب در مدارس دانست و ابراز داشت: چهارمین جشنواره آب صدای زندگی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و در بین دانش آموزان دو دوره ابتدایی و متوسطه برگزار خواهد شد.

وی رشته‌های این جشنواره را برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی سرود و آب خوانی و برای دانش‌آموزان دوره دبیرستان پوستر، فیلم کوتاه و عکس اعلام کرد و افزود: فراخوان جشنواره به ۸۰۰ مدرسه ابتدایی و متوسطه قم ارسال شد و به صورت چهره به چهره اطلاع رسانی توسط مروجین فرهنگ استفاده درست از آب در مدارس یاد شده انجام شد.

کربلایی ابراهیمی با اشاره به تمدید مهلت اثر جشنواره اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال اثر و شرکت در چهارمین جشنواره آب صدای زندگی ۲۵ فروردین اعلام شده بود اما با توجه به استقبال خوب دانش‌آموزان و درخواست مدیران و مربیان مدارس این مهلت تا پایان فروردین ماه تمدید شد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم ابراز داشت: دانش‌آموزان گرامی می‌توانند آثار خود را همراه با فرم مربوطه به دبیرخانه جشنواره واقع در ستاد مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان تحویل دهند.

چهارمین جشنواره آب صدای زندگی ۲۰ الی ۲۷ اردیبهشت ماه در تالار آب شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb09b5.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما