قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت مؤسس دانشگاه طلوع مهر از پذیرش دانشجو در ۶ رشته در مقطع کاردانی به کارشناسی در مهرماه امسال خبر داد.
پذیرش دانشجو در موسسه طلوع مهر قم در مقطع کاردانی به کارشناسی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدرضا حسینی ارائه رشته های مدیریتی را نیاز کنونی استان قم بر شمرد و اظهار کرد: این موسسه برای سال تحصیلی جدید ارائه رشته های «مدیریت دولتی» «مدیریت امور فرهنگی» «مدیریت بازرگانی» «مدیریت بیمه» «حسابداری» «حقوق قضایی» را در مقطع کارشناسی ناپیوسته در برنامه کاری خود دارد.

حسینی با بیان اینکه به فارغ التحصیلان دانشگاه مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم اعطا خواهد شد تصریح کرد: امکانات رفاهی از جمله وام تحصیلی و امکانات ورزشی نیز برابر ضوابط از طریق صندوق رفاه در اختیار واجدین شرایط قرار می گیرد.

وی ایجاد رقابت علمی بین دانشجویان را یکی از زمینه های پیشرفت در دانشگاه عنوان کرد و افزود: برابر آیین نامه داخلی مؤسسه دانشجویان ممتاز هر ترم تحصیلی از تخفیف ویژه در شهریه بهره مند می‌شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه طلوع مهر ظرفیت پذیرش هر یک از رشته‌های این موسسه را ۸۰ نفر اعلام کرد و افزود: رشته‌های تحصیلی موسسه طلوع مهر در مقطع کارشناسی ناپیوسته و از طریق آزمون سراسری ارائه می‌شود.

حسینی اظهار کرد: زمان ثبت نام آزمون از ۱۱ تا ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcb09b5.rhbf5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما