دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 37336
رئیس شورای شهر قم خبر داد

توجه ویژه شهرداری قم به افزایش سرانه فضای سبز در بودجه سال ۹۵

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای شهر قم با اشاره به اینکه در بودجه سال ۹۵ به افزایش سرانه فضای سبز قم توجه ویژه‌ای داشته‌ایم، گفت: امیدواریم اقدامات در این زمینه موثر بوده و نتایج خوبی قم بخورد.
توجه ویژه شهرداری قم به افزایش سرانه فضای سبز در بودجه سال ۹۵
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی در جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در سالن جلسات این شورا برگزار شد با اشاره به وضعیت فضای سبز شهر قم اظهار داشت: قم نسبت به سایر نقاط کشور ضرورت بیشتری نسبت به کاشت و حفظ فضای سبز دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه اقدامات مناسبی در برنامه‌های مربوط به فضای سبز در شهرداری داشته‌ایم، افزود: در شهر مقدس قم باید به موضوع درختکاری و افزایش سرانه فضای سبز توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اینکه در بودجه سال ۹۵ به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: امیدواریم اقدامات در این زمینه موثر بوده و نتایج خوبی قم بخورد.

بیاتی با اشاره به موضوع ساخت دیوار بتنی در شهر قم و اطراف ریل راه‌آهن گفت: از این اقدام به هیچ عنوان رضایت نداریم مخصوصاً که ساخت این دیوار را با پولی که باید راه آهن بابت پل میثم می‌داد، تها‌تر کرده‌اند که درخواست داریم این موضوع پیگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه این کار به‌هیچ عنوان با سیما و منظر شهری قم همخوانی ندارد، گفت: در بحث تها‌تر هم مصوبه شورا وجود نداشته و از سوی دیگر در این محل پل عابر پیاده تعریف نشده که امیدواریم پیگیری شود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcb0fbf.rhbzfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما