سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 52366
منبع : خبرگزاری فارس
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

راه اندازی سی تی اسکن جدید در بیمارستان فرقانی قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از راه اندازی یک دستگاه سی تی اسکن جدید در بیمارستان فرقانی قم خبر داد.
راه اندازی سی تی اسکن جدید در بیمارستان فرقانی قم
راه اندازی سی تی اسکن جدید در بیمارستان فرقانی قم

به گزارش قم نیوز، محمدرضا مظفری با اشاره به فعالیت بیمارستان فرقانی و تجهیز آن گفت: یکی از تجهیزات مورد نیاز بیمارستان، فراهم کردن یک دستگاه سی تی اسکن برای آنجا بود که دستگاه وارد بیمارستان شده و کارشناسان در حال مراحل نصب آن هستند.

وی عنوان کرد: در مجموعه بیمارستان نکویی هدایتی فرقانی، یک دستگاه سی تی اسکن وجود داشت، اما این دستگاه جدید در بیمارستان فرقانی نصب می‌شود تا همشهریان بتوانند از آن استفاده کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این دستگاه به عنوان سی تی اسکن 16 اسلایس مطرح است که تا هفته اول شهریور ماه امسال عملیات نصب و تست آن به اتمام می رسد.

مظفری با اشاره به تعداد دستگاه‌های سی تی اسکن در مراکز درمانی قم گفت: در حال حاضر دو دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی، یک دستگاه در بیمارستان آیت الله گلپایگانی، یک دستگاه در بیمارستان امام رضا(ع)، یک دستگاه در بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع)، یک دستگاه در بیمارستان کامکار، یک دستگاه در مرکز تابش پرتو و یک دستگاه نیز در مرکز طب آزما مشغول به فعالیت هستند.

وی همچنین به ام آر آی بیمارستان شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: این دستگاه نیز که به دلیل خالی کردن گاز نیاز به تعمیر داشت، از دو هفته پیش کار خود را آغاز کرده و در حال خدمات رسانی به مردم است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb0fbs.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما