شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 50016
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ تیراندازی استان قم خبر داد

معرفی نفرات اول تا سوم تیراندازی با تپانچه بادی در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ تیراندازی استان قم گفت: نفرات اول تا سوم پیکارهای حذفی تیراندازی با تپانچه بادی قهرمانی قم در دو بخش مردان و بانوان معرفی و تجلیل شدند.
معرفی نفرات اول تا سوم تیراندازی با تپانچه بادی در قم
به گزارش قم نیوز، حسین مهره‌ساز، تصریح کرد: تیراندازی در مقایسه با اکثر رشته‌ها و هیات‌های ورزشی فعال در قم از امکانات، پشتوانه حمایتی و حتی حامی مالی نیست اما با توجه به رونق و استمرار برگزاری مسابقات استانی، در شرایط خوبی قرارر دارد.

وی ابراز کرد: خوشبختانه شاهد افزایش علاقمندی به این رشته در بین شهروندان و خانواده‌های قمی هستیم و این موضوع موجب شده تا بسیاری از این عزیزان به منظور خرید تفنگ و وسایل تخصصی رشته تیراندازی برای فرزندان خود اقدام کنند و مشکل کمبود امکانات نیز از این طریق کمتر شود.

رئیس هیأت‌‌ تیراندازی استان قم تصریح کرد: هر چند معتقدم که هیأت‌‌ باید آنقدر ظرفیت و توانمندی داشته باشد که بهترین امکانات را در اختیار علاقمندان به این رشته و ورزشکاران حرفه‌ای خود قرار بدهد، اما متاسفانه از نظر امکانات و منابع مالی در محدودیت هستیم و مشکلات زیادی داریم.

وی در ادامه به برگزاری رقابت‌های جام حذفی تیراندازی قم اشاره و عنوان کرد: برگزاری همین رقابت‌ها با استقبال بسیار خوب تیراندازان هر دو بخش مردان و بانوان موجب دلگرمی مجموعه هیأت‌‌ برای کار و تلاش است، در غیر این‌صورت انگیزه‌ای برای کار کردن نمی‌ماند.

مهره‌ساز با اشاره به نتایج رقابت‌های جام حذفی تیراندازی قم، بیان کرد: هیأت‌‌ تیراندازی استان قم این رقابت‌ها را به مناسبت ماه مبارک رمضان در هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار کرد و بعد از برگزاری مسابقات رشته تفنگ، نوبت به رقابت ورزشکاران رشته تپانچه بادی رسید.

وی یاد آور شد: در حقیقت سومین دوره رقابت‌های تیراندازی جام حذفی قم را شاهد بودیم و در بخش بانوان به ترتیب سیده‌مطهره رکنی‌حسینی، فاطمه سبحانی‌راد و نفیسه آهنین‌پنجه اول تا سوم شدند و همین عناوین در قسمت مردان به محمود جعفرغفار، هادی باقری و قاسم طالبی اختصاص پیدا کرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb0gbs.rhbg8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما