سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب : 36896
معاون رئیس جمهور:

افق بلند اقتصادی در انتظار ایران است

قم نيوز : قم نیوز: معاون رئیس جمهور با بیان اینکه بسیاری از منابع کشور در حال آزاد شدن است، گفت: سال 95 از نظر اقتصادی بسیار پربار پیش‌بینی می‌شود و افق بلند روزهای خوب اقتصادی برای سرمایه‌گذاری،‌ تولید و اشتغال در کشور پیش‌بینی می‌شود.
افق بلند اقتصادی در انتظار ایران است
به گزارش قم نیوز، اسحاق جهانگیری ظهر امروز در حاشیه کلنگ‌زنی بیمارستان هزار تختخوابی پردیسان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های سفر یک روزه خود به قم اظهار کرد: توفیقی حاصل شد که در ایام مبارک و پر میمنت دهه فجر برای افتتاح چند پروژه صنعتی،‌ پروژه بهره‌برداری تصفیه‌خانه فاضلاب و کلنگ‌زنی بیمارستان هزار تختخوابی در قم حضور پیدا کنم.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های سفر یک روزه خود به قم، بیان کرد: برگزاری جلساتی با استاندار و مدیران استان، زیارت حرم کریمه اهل‌بیت (س) و دیدار با مراجع معظم تقلید از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: با توجه به بالا بودن برنامه‌های کاری در این سفر با برخی مراجع دیدار صورت می‌گیرد و دیدار با سایر مراجع نیز در آینده‌ای نزدیک صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به بودجه‌ای که برای بهره‌برداری از دو طرح مهم آبرسانی به شهرها و روستاهای کشور تخصیص یافته است، گفت: این طرح‌ها با بودجه‌ای حدود ۵ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید تا ۳۳ میلیون نفر از جمعیت کشور از آب با کیفیت بهره ببرند.

جهانگیری سال ۹۵ را از نظر اقتصادی بسیار مطلوب ارزیابی و عنوان کرد: با برداشته شدن تحریم‌ها بسیاری از منابع اقتصادی کشور در حال آزاد شدن است و افق بلند و روزهای خوب اقتصادی برای سرمایه‌گذاری،‌ تولید و اشتغال در کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به تاکید دولت یازدهم بر مقوله اقتصاد مقاومتی گفت: تولید داخلی در چنین شرایطی با بحران روبه‌رو نمی‌شود و هر سرمایه‌گذار خارجی که به ایران سفر می‌کند، می‌تواند از فرصت‌هایی که در کشورمان وجود دارد بهره ببرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcb0wbf.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما