يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 45706
منبع : خبرگزاری فارس

مسابقه کتابخوانی نماز در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسابقه بزرگ کتابخوانی نماز به مناسبت دهه فجر و با جوایز ارزنده از جمله یک دستگاه خودرو پراید و 22 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در استان قم برگزار می‌شود.
مسابقه کتابخوانی نماز در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مسابقه بزرگ کتابخوانی نماز به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و مشارکت شهرداری، صدا و سیمای استان، ستاد اقامه نماز، اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و موسسه مالی و اعتباری کوثر برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند از دهم دی‌ماه الی دهم بهمن‌ماه سال جاری با مراجعه به ادارات دولتی، کانون‌های فرهنگی مساجد، امامزادگان و مصلی‌های نماز جمعه استان مراحل ثبت را انجام داده و کتاب مورد نظر را دریافت کنند.

یک دستگاه خودروی پراید، 22 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به ارزش 10 میلیون ریال برای هر نفر، 22 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش سه میلیون ریال برای هر نفر و 22 قطعه ربع سکه بهار آزادی بخشی از جوایز در نظر گرفته شده برای مسابقه بزرگ کتابخوانی نماز است.

همچنین این مسابقه فرهنگی در دو مرحله حضور و اینترنتی دنبال می‌شود اما در شرکت کنندگان بخش حضوری از امتیازات برتری برخوردار خواهند بود.

کتاب «ثانیه‌های انس» نوشته رضا اخوی منبع اصلی مسابقه بزرگ کتابخوانی نماز است که به صورت پی‌دی‌اف در فضای مجازی قابل دسترسی بوده و اصل کتاب نیز با تخفیف 60 درصدی در محل ثبت‌نام این مسابقه به افراد علاقمند ارائه می‌شود.

گفتی است، برنامه‌ریزی‌های لازم برای توزیع این کتاب‌ها به صورت رایگان در میان زندانیان انجام شده تا این افراد نیز بتوانند با شرکت در این مسابقه آموزه‌های دینی خود در حوزه نماز را تقویت کنند.

لازم به ذکر است، زمان برگزاری آزمون مسابقه بزرگ کتابخوانی نماز به صورت حضوری پانزدهم بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود و زمان آزمون اینترنتی نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb0zba.rhbsgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما