يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 48776
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم

اطفاء بيش از ۲۰۰ حريق در ارديبهشت

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم از اطفاء بيش از ۲۰۰ حريق در ارديبهشت‌ماه در اين شهر خبر داد
اطفاء بيش از ۲۰۰ حريق در ارديبهشت
    به گزارش قم نيوز، عباس جعفري با اشاره به عمليات‌هاي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم در ارديبهشت ماه، اظهار كرد: در اين مدت با توجه به وجود مناسبت‌هاي خاص از جمله نيمه شعبان و تراكم بالاي زائرين در محدوده مسجد مقدس جمكران برنامه‌ريزي‌هاي گسترده‌اي صورت گرفت و اقداماتي براي تامين ايمني زائرين سازماندهي شد.

    وي با تاكيد بر اينكه در ارديبهشت ماه ۶۶۰ عمليات آتش‌نشاني در شهر قم انجام شده است، خاطرنشان كرد: اين عمليات‌ها شامل ايمن‌سازي، نجات و اطفاء حريق بوده كه شهروندان از طريق سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رساني را به نيروهاي‌ عملياتي و ايستگاه‌هاي سازمان آتش‌نشاني داشته‌اند.

    جعفري اضافه كرد: در اين مدت بالغ بر ۲۴۷ عمليات ايمن‌سازي، ۱۴۸ مورد عمليات نجات، ۶۵ مورد عمليات اطفاء حريق ضايعات و ۲۰۰ مورد عمليات اطفاي‌ حريق شهري صورت گرفت.

    وي با بيان اينكه با رعايت نكات ايمني توسط شهروندان بسياري از خطرات و حوادث متوجه شهروندان نخواهد بود، بيان كرد: نيروهاي سازمان به طور مستمر ارائه آموزش‌هاي مختلف به اقشار مختلف شهروندان را در دستور كار دارند تا بتوانيم با افزايش آگاهي‌هاي عمومي حجم قابل توجهي از مشكلات و حوادث را در شهر كاهش دهيم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb0zba.rhbwzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما