قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در قم برگزار می شود.
جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، ˈحامد حجتیˈ روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: این جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان ۱۲ تا ۱۹ ساله است و از ۱۱ تا ۱۴ مهر ماه امسال در شهرهای قم و اصفهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: جشنواره مذکور با هدف توسعه فعالیت فرهنگی هنری و برای بهره مندی اقشار علاقه مند به سینما به ویژه کودکان و نوجوانان و آشنایی آنها با این فضای فرهنگی و هنری و نیز حمایت از سینماهای استان، برگزار خواهد شد.

وی دلیل انتخاب قم را برگزاری موفق ˈسی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجرˈ در این استان عنوان کرد و گفت: اکران فیلم های بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در سالن سینمایی ˈتربیتˈ از برنامه های اصلی این جشنواره در قم است.

حجتی، برگزاری مسابقه فیلم نامه نویسی ˈپروانه هاˈ و طرح ایستگاه های ساخت فیلم کودکان و نوجوانان را از برنامه های جنبی این جشنواره برشمرد و خاطرنشان کرد: تیمی پنج تا هفت نفره از بزرگسالان و همچنین ۱۵ تا ۲۰ نفره از کودکان و نوجوانان، فیلم های این جشنواره در قم را بررسی خواهند کرد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم همچنین از برگزاری ویژه برنامه ای در حمایت از کودکان غزه در حاشیه این جشنواره خبر داد و گفت: حوزه هنری استان قم برنامه هایی جنبی به منظور حمایت از کودکان غزه در حاشیه این جشنواره اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb50b5.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما