پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 14692
با آغاز فصل تابستان:

مراسم افتتاحيه مدارس فوتبال وفوتسال استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدارس فوتبال و فوتسال قم با حضور مدیرکل تربیت بدنی استان قم افتتاح شد.
مدرسه فوتبال و فوتسال قم
مدرسه فوتبال و فوتسال قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي هيأت فوتبال استان قم، مراسم افتتاحيه مدارس فوتبال وفوتسال استان قم با حضور مديران مدارس ، فوتبال آموزان و اولياء محترم در ورزشگاه تختي برگزار گرديد.

اين مراسم ساعت 18 روز چهارشنبه 5 تير ماه و همزمان با افتتاحيه طرح اوقات فراغت اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

عباس جهان بيني مدير کل ورزش و جوانان استان ، سيد مهدي غياثي معاون  ورزشي اداره کل ورزش و جوانان، کريم بهرامي رئيس هيأت فوتبال و ساير مسئولين اداره کل و هيأت فوتبال ، هيأت هاي مختلف ورزشي و مدارس فوتبال و فوتسال استان در اين مراسم حاضر بودند.

پس از تلاوت آياتي از کلام الله مجيد ، سرود جمهوري اسلامي ايران به صورت زنده اجرا گرديد و سپس مرشد زنگ آغاز اين مراسم را به صدا درآورد.

جهان بيني به ايراد سخناني در اين مراسم پرداخت.مديرکل ورزش و جوانان ضمن تبريک خلق حماسه سياسي و صعود تيم ملي فوتبال کشورمان به جام جهاني اظهار داشت : اين دو موضوع پر خير و برکت شور و شعف وصف نشدني در جامعه به ويژه در بين ورزشکاران و جوانان ايجاد کرد.

جهان بيني در ادامه در مورد  طرح اوقات فراغت گفت : دو هدف اصلي و اساسي اين طرح ،ايجاد جامعه سالم و پر نشاط و رونق ورزش همگاني و توأم با آن فراهم کردن بستري براي کشف استعدادهاي ورزشکاران در رشته هاي مختلف ورزشي مي باشد.

جهان بيني با اشاره به برگزاري دومين دوره المپياد محلات اعلام داشت : سال گذشته اين المپياد در چند رشته ويژه نوجوانان و جوانان دختر و پسر برگزار نموديم و طبق برنامه ريزي هاي انجام شده توسط اداره کل و ساير دستگاه هاي ذيربط ، سعي داريم تجربه موفق پارسال را با کيفيت و کميتي بهتر تکرار نماييم.

در ادامه اين مراسم که به مدت 2 ساعت به طول انجاميد ،فوتبال آموزان مدارس فوتبال و فوتسال به اجراي نمايشي تمرينات فوتبال پرداختند و در پايان مدارس فوتبال وفوتسال  استان از جلوي مسئولان اداره کل ورزش وجوانان و هيأت فوتبال رژه رفتند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcb50b8.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما